Stirea-i stire cu sau fara costuri? – dar sa stim si noi sau despre preluari

Ca PR trimiti pentru agentie/companie sau clienti comunicate de presa – printre alte lucruri pe care le faci desigur.

Si… aceste propuneri de stiri sunt (sau ar trebui sa fie) trimise in acele locuri pentru care sunt relevante. Sa presupunem ca asa stau lucrurile.

Ajungi sa primesti insa raspunsuri de genul: “aceasta nu constituie o stire de interes pentru cititorii nostri“. Adica… nu se publica.

Ok.

Dar sub acea fraza mai ai una: “daca doriti ca stirile sa va apara pe site puteti opta pentru unul dintre urmatoarele x tipuri de abonamente care va garanteaza postarea stirilor pe site” si urmeaza descrierea pachetelor.

Concluzie: stirea nu e stire, dar daca ar fi sa dai bani iti apare pe prima pagina, chiar evidentiata (la un anumit pachet).

Pai cum vine asta?

E stire dar doar pe bani?

Cam multa ipocrizie… mai ales ca nu e vorba de un advertorial, nu e vorba decat de un material de interes general!

Si tot apropo de preluarea stirilor. Dai un comunicat – culmea cu un subiect pe care altcineva a dat un comunicat inainte. Am spus similar nu identic. Raspunsul pe care il primesti e insa ca nu apare stirea pentru ca nu e stire – desi… la nivel de frazare, ordonare a informatiei e la fel ca materialul celalalt.

Poate ca treci de mirarea initiala si spui: si cu stirea x din data y cum ramane? Nu e la similara? Cum de ea intra?

Aaaa, pai acolo sunt alte intelegeri.

Si cu asta s-a spus tot 😉

Voua de cate ori vi s-a intamplat sa primiti astfel de raspunsuri?

Eu am exemple de as putea umple o carte cred – chiar recent unii au preluat o stire despre un client – chiar si presa scrisa – si altii nu (ca nu e stire) :).

Asadar: Stirea-i stire doar contra cost?

Share
8 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge