Asa da: KFC si programul adaptat zonei

Eram aproape de Piata Universitatii zilele trecute si am remarcat un program care m-a facut sa apreciez compania care l-a adoptat. In marketing se precizeaza inca din primele cursuri importanta cunoasterii clientului.

Sigur, de-a lungul timpului segmentarea si detaliile despre client/consumatori au devenit din ce in ce mai detaliate, dar esenta se pastreaza: a afla cat mai multe detalii despre ei, despre programul si obiceiurile lor de cumparare poate aduce beneficii companiei generand vanzari.

KFC Beldiman si-a prelungit programul din weekend pana la 4AM. Da, restaurantul fast-food este aproape de zona de cluburi, de tineri. Asa ca, pentru cei care vor sa manance seara ceva si nu au unde, KFC ofera o alternativa.

KFC Beldiman program

Articolul de fata nu este un indemn pentru a manca la ei – evident nici un articol impotriva lor. Din punct de vedere al marketingului, mutarea lor este una care se incadreaza la categoria exemple de laudat.

Este evident ca vorbim despre o masura care trebuie urmarita in timp – pentru a se vedea daca este profitabil acest program pentru restaurant. Dar ideea merita laudata.

Share

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge