Relevanta ar trebui cautata cu orice pret

Stateam deunazi de vorba cu cineva care imi povestea despre tot felul de lucruri “numai bune de facut” dar cand am ajuns sa vorbim despre relevanta acestora pentru clienti, companii, consumatori s-a cam rupt filmul.

Gandindu-ma si la alte situatii in care relevanta a cam fost data uitarii – imi dau seama cat de importanta devine – in plan personal si profesional.

Cand lansezi un nou serviciu sau produs, el trebuie sa fie relevant pentru cineva – sa il cumpere, nu? (chiar bazat pe nevoi latente care trebuie constientizate si tot trebuie sa aiba relevanta)

Cand te angajezi undeva, iti alegi un post relevant – pentru pregatire, pasiune, pentru tine. Daca de exemplu ai fost jurnalist si vrei sa ajungi in zona de PR dupa ani de zile de experienta nu are rost sa te gandesti sa o iei de la zero cu un post de entry level. Te poti orienta mult mai bine catre zona de media relations – mai ales ca stii ce cauta jurnalistii, ce au nevoie, cum sa lucrezi cu ei, ca ai prieteni si cunostinte printre ei s.a.m.d.

Daca esti foarte balbait, timid si emotiv – probabil ca nu ai fii foarte bun pe post de purtator de cuvant – dar poate ca esti un minunat creator de strategii, concepte de evenimente, un foarte bun “scriitor” de materiale diverse.

Sa incepem asadar sa cautam si relevanta vorbelor si faptelor noastre permanent.

Share
50 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge