Circulatia masinilor in natura: Aston Martin luat de Louis Vuitton… si altele

Trecerea unei marci de la o companie la alta, fuziunile, achizitiile si alte asemenea sunt subiecte despre care oricine poate citi in numeroase carti, articole etc. Asocierile de imagine sunt si ele la mare pret si pot aduce beneficii insemnate companiilor.

Se petrec schimbari importante si in lumea automobilismului. Am aflat [via] ca Aston Martin a fost vandut de Ford. Cumparatorul – desi inca nu exista o confirmare ferma – este Louis Vuitton – celebra marca in lumea luxului francez. Pentru cei ce nu stiu, Aston Martin este o companie fondata in 1913 de catre Lionel Martin si Robert Bamford. Mai multe detalii va invit sa cititi aici. Probabil insa ca multi va amintiti ca aceasta marca a fost utilizata in cea mai recenta productie James Bond – Casino Royale.

Ce se va intampla insa cu Aston Martin? Care va fi evolutia sa ca marca, ce poate castiga in urma asocierii cu Louis Vuitton? Ce poate pierde? De cealalata parte, care sunt beneficiile Louis Vuitton? De ce a ales oare sa cumpere si sa isi imbogateasca portofoliul?

Iata intrebari cu privire la care acum putem face presupuneri, iar timpul va dezvalui raspunsurile si variantele corecte. Voi ce parere aveti?

Si daca tot vorbim astazi despre masini, as aminti si istoria celebrului SMART de la Mercedes. Ma intreb daca este foarte cunoscut de la ce vine prescurtarea numelui SMART in conditiile in care de fapt conceptul masinii apartine Swatch care voia initial sa realizeze Swatchmobile. Banuiesc ca acum v-ati adus aminte ca SMART vine de la Swatch Mercedes ART. Pentru amuzament si la nivel de curiozitate iata aici si o lista cu toate “traducerile” pentru SMART – un acronim foarte des utilizat intr-o sumedenie de domenii.

Iar pentru cei ce nu stiu macar unele dintre modelele Aston Martin – iata o mica prezentare a unora dintre ele.

Share
3 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge