A venit si la mine primavara

Astazi ma uit pe blogurile celor pe care ii urmaresc cu atentie si constat ca mai toti vorbesc despre primavara. Fie ca e o primavara “cu muguri” (Dragos), fie ca e una “pink” (Evellin) s.a.m.d.

Nu zic, mai sunt si exceptii – dar probabil pe seara sau in saptamana ce vine o sa se mai rareasca randurile celor cu primavara.

Unii au lucrat de ceva vreme pentru primavara – ma gandesc aici chiar la agentiile care au pregatit de zor pentru clientii lor diverse materiale, participari la evenimente etc. Pentru unii asadar astazi este doar o zi de pauza.

Afara e frumos. Soare, nu e foarte frig, e placut. Nu simti insa ca a venit primavara pentru ca nu prea am avut iarna. Poate in suflet – dar si aici avem parte de subiectivitate.

Cert este ca Primavara inseamna si munca, si rezultate. PRwave – spre exemplu – va face la inceput de aprilie 2 ani. Alte proiecte abia se vor lansa ori vor fi foarte la inceput.

Primavara inseamna atentie si deseori este asociata cu ideea de Luna a femeii. De fapt 1 Martie e legat de simbolul Martisorului, iar 8 martie tine de Ziua Mamei (nu a femeii cum e numita tot mai des in ultimii ani).

Mi-ar placea sa aud insa pareri despre ce reprezinta mai degraba 1 martie:

– o zi de sarbatoare a primaverii, Martisorul, bucurie etc.

sau

– o ocazie in planul afacerilor si al marketingului de a castiga putina dragoste/afectiune (sau de a o pastra pe cea existenta) din partea celor care vor primi un mic cadou sau un gand bun pe email?

Later edit: Daca tot a venit primavara si se ofera cadouri si martisoare, PRwave te invita sa castigi un abonament pe un an la Campaign.

Share
2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge