2 ani de PRwave

PRwave, primul site din Romania dedicat in totalitate imaginii, comunicarii si relatiilor publice pentru afaceri si expertizei in aceste domenii aniverseaza 2 ani de existenta, 2 ani de inovatie si calitate.

Lansat pe 18 aprilie 2005, PRwave a adus in cei doi ani subiecte interesante de discutie, articole scrise de specialisti romani sau din strainatate, case studies, concursuri (chiar acum este unul in plina desfasurare cu premiu un abonament pe un an la revista Campaign), stiri actualizate permanent si multe altele. PRwave a lansat si primul blog de PR din Romania – PRwave Blog si de atunci a continuat sa lanseze rubrici noi cu elemente de interes pentru vizitatori.

Asadar astazi este o zi de aniversare. 2 ani de expertiza in imagine, comunicare si relatii publice. Cu aceasta ocazie, asa cum spun de altfel si in comunicatul de presa, “La ceas de sarbatoare, le multumesc in primul rand tuturor celor ce au fost alaturi de PRwave si de mine in tot acest timp. Lista este foarte lunga, asa ca nu o sa nominalizez persoane, insa ma gandesc la toti. Le multumesc pentru sprijin, pentru sfaturi, pentru incurajari si sper ca pe viitor sa continue sa creada in PRwave. Sper de asemenea ca altii – din ce in ce mai multi – sa se alature celor ce viziteaza si celor ce se implica in tot ce tine de PRwave. Sper ca agentiile, companiile si institutiile sa trimita informatii, sa raspunda propunerilor noastre si sa ne trimita sugestii si materiale.”

“Am ajuns ca de la cele cateva rubrici sa avem semnificativ mai multe si bogate in continut: stiri actualizate permanent, articole si studii interesante, informatii despre schimbarile din agentii si companii (On the Wave), prezentarea unor carti in domenii diverse – de specialitate si de timp liber – (Books Wave), un Forum s.a. iar idei mai avem – in curand se vor si materializa.” “Va invit asadar pe PRwave – in sectiunile sale dedicate si pe cele doua bloguri (PRwave Blog si Loredana.Violeta-Loredana).”
Dintre cei ce au fost aproape de PRwave, Olimpia Pislaru de la Brandbuilders, Crenguta Rosu, DC Communication si Ioana Patrascoiu, studenta, au declarat:

“Colaborarea cu PRwave reprezinta pentru editura Brandbuilders o mare bucurie si in acelasi timp o oportunitate de a face cunoscute titlurile Brandbuilders comunitatii oamenilor de comunicare, PR, marketing si advertising, adica publicul tinta vizat de site-ul PRwave.

PRwave reuseste sa aduca informatie de ultima ora din relatii publice, marketing, comunicare in general, informatie foarte bine structurata si, ceea ce apreciez in mod deosebit, foarte repede postata pe site. Promptitudinea este unul dintre principalele atuuri in cazul PRwave.

Initiativa de a crea Books Wave (nume ales in spiritul PRwave) mi s-a parut foarte inspirata. Aici gasesti carti de specialitate din domeniul advertisingului, marketingului, vanzarilor, PR-ului sau carti de citit in timpul liber. Recenziile la aceste carti sunt documentate si foarte bine scrise, motivandu-i pe cei care viziteaza site-ul sa-si procure neaparat titlurile respective. Majoritatea titlurilor Brandbuilders au recenzii pe PRwave.

Concursurile organizate de PRwave, in cadrul carora editura Brandbuilders a oferit ca premii carti, s-au bucurat de succes avand in vedere numarul mare de persoane inscrise pe forum ca sa participe la dezbateri.

Cu ocazia aniversarii a 2 ani de la infiintare, va doresc sa o tineti tot asa si sa cresteti intr-un an cat altii in zece!
Cu cele mai bune ganduri,
Olimpia Pislaru, PR&Marketing Assistant Brandbuilders Grup

“PRwave este deja o prezenta pe care am integrat-o ca fiind obisnuita – nu te-ai fi gandit ca implineste numai 2 ani. Ceea ce este, cu siguranta, un lucru bun. Este si important, pentru ca isi propune sa construiasca o comunitate si sa puna umarul la adunarea impreuna a celor care au optat pentru PR sau a celor interesati de domeniu. Este o misiune grea si curajoasa in contextul timpului putin si al vremurilor de constructie permanenta. Dar de tenacitate sau consecventa, ambele necesare, nu duce lipsa echipa PRwave. Tinem pumnii spre mai departe.” Crenguta Rosu, Co-managing Partner DC Communication

„Felul in care am gasit site-ul PRwave poate semana cu inceputul unei povesti de dragoste. Ma ocupam de gasirea unor parteneri media pentru un eveniment studentesc de PR si cautam un site specializat pe relatii publice, comunicare, imagine. Prima intalnire – imi amintesc si acum – a fost magica!
Navigam placut surprinsa prin rubricile saturate de informatii relevante pentru orice (viitor) specialist in comunicare.

Fie ca este vorba de campaniile de CSR pe ultimele 2 luni, “migratia” specialistilor in companii, date de contact, ultimele trenduri din domeniu sau dezbateri incinse pe forum, PRwave are multe de oferit. Mai ales ca este in crestere – concursuri, rubrici noi, chiar si un blog actualizat zilnic!

Daca as fi intrebata care e rubrica mea preferata, cred ca raspunsul ar fi “case studies”. Aici se vad strategiile, tacticile, greselile, inovatia, gestionarea crizelor, munca unor oameni care nu ies la rampa; este sectiunea din care inveti cel mai mult ca student. Ioana Patrascoiu, studenta

Share
61 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge