PR la promotie sau Promotie la PR

Promotiile ne inconjoara. Ne luam gadgeturi la promotie. Ne luam televizoare, calculatoare, masini la promotie. Hainele pot fi luate la promotie. Mancarea poate fi si ea achizitionata la promotie. Avem produse si servicii la promotie.

Dar nu stiu sa se fi facut o promotie la PR. Sa se ofere PR la promotie. (poate s-a facut dar nu am aflat.)

Tinand insa cont de promotiile de acum de pe la noi (si nu numai), va propun sa vedem cum ar arata promotiile la PR (si cine stie… la final poate veti avea parte chiar de o promotie).

Incepem cu cel mai simplu tip de promotie: reducerea. 5% gratuit. Sau 15 % – reducerea tarifelor.

Putin insa, nu?

Ok, asa ziceam si eu. Sa mergem mai departe.

Ar mai fi promotia foarte in voga si la noi acum (stiu sigur o marca distribuitoare de incaltaminte si alte accesorii care o ofera): cumperi doua, primesti una gratis. Ummm… suna deja mult mai interesant, nu? Cum ar fi sa fii clientul unei agentii si sa primesti mai multe materiale sau consiliere in aceiasi bani. Profitabil, nu-i asa?

Sa plusam insa. Cum ar fi sa platesti doua luni de servicii si sa primesti 3? Perfect spun eu – mai ales pentru cei ce au nevoie de campanii punctuale de comunicare, sau pentru cei ce sunt la inceput. Si pana la urma o oportunitate pentru orice companie.

Promotia aceasta aduce aminte insa de o alta: Cumperi acum, platesti peste trei luni. Pai ar fi minunat, nu? Primesti PR (imagine, comunicare, strategie) 3 luni si platesti la inceputul celei de-a patra. Si daca stai sa te gandesti, acum fiind vara, inseamna ca poti achizitiona serviciile acum, lumea munceste in perioada aceasta pentru tine, si tu platesti abia incepand de la toamna. E clar: Cumperi acum, platesti la toamna. Si te bucuri de concediul deja programat probabil.
Ultima – si una care le place multora si e ceruta pe foarte multe domenii: testeaza si daca iti place cumperi. Daca nu.. nu. Cu alte cuvinte: primesti ceva gratis – evident mai mic – si daca iti place (inclusiv relatia cu persoana care va deveni prestatorul tau de PR) atunci lucrezi cu el pe mai mult. No strings attached.

Ce altceva mai poti dori?

Ca aceste promotii sa fie “pe bune”!

Pai… spun asa: daca esti interesat.. da-mi un semn – chiar si pe email la adresa loredana [@] prwave.ro si poate te surprind placut 😉 In fond… cererea creeaza oferta, nu?
Doar… ai ocazia sa afli cum e cu Relatiile publice la promotie sau cum e cu Promotiile la relatii publice.

Share
776 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge