Whiskas – foarte buna comunicare

Pisica este un animal iubit de foarte multi. Poate fi crescuta cu usurinta si la bloc.

Un animal inseamna insa si responsabilitate. De o pisica sau un motan trebuie sa ai grija sa aiba tot ce ii trebuie. Si un element important este desigur mancarea. Sunt multe marci pe piata, oferta fiind bogata. Cum faci asadar sa iti castigi noi clienti si sa ii pastrezi pe cei existenti? Simplu: comunici eficient. Creezi relatii. Te implici.

Whiskas face asta de ceva vreme. Nu e un post in care sa le fac reclama. Tin sa subliniez insa ca in timp au realizat campanii de comunicare si de informare. Ca toti cei aflati in baza lor de date primesc periodic pliante. Uneori si testere pentru noile sortimente lansate. Accentul se pune indeosebi pe cei ce au puiuti in anumite perioade. In altele pisicutele mature sunt in atentie.

Am primit saptamana trecuta de la ei inca un pliculet. Inauntru mi-a luat ochii ceea ce parea a fi o brosura, dar e de fapt un carnetel pe care il poti pastra in geanta si nota ce apare la un moment dat, sau poti completa cu date diverse. Am admirat coperta:

 

whiskas1.jpg

 

Si am si de ce – ca doar unul dintre motanii mei, BGZY, este precum “purtatorul de imagine” Whiskas.

Am deschis apoi carnetelul (asa am si aflat ce este 🙂 ) si am citit legile Whiskas. Am zambit si mi-am dat seama ca ele sunt scrise de persoane care au intr-adevar animale si le si iubesc, le acorda atentie si le inteleg. Cum altfel puteti explica existenta unor legi exceptional alese precum:

Poti sa inveti o pisica sa faca ce vrea ea.

sau

Pisica nu cere niciodata; ea doar pretinde.

sau extrem de bine aleasa:

Orice loc este un potential culcus.

Si cum Oamenii nu au pisici; pisicile au oameni, va las sa descoperiti adevarul acestor legi alaturi de una dintre fiintele foarte dragi voua (celor ce aveti sau le iubiti).

whiskas002.jpg

O comunicare emotionala de succes.

Share
65 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge