e-lumea

Astazi PRwave inaugureaza o noua rubrica: e-lumea. Sunt multe ce pot fi spuse pe aceasta tema, multe pe care ar fi bine sa le spunem. Sunt perspective care pot fi prezentate si noutati in domeniu. Impreuna cu Ana Adi, fosta colega de facultate, actualmente Fulbright Alumna si Freelancer speram sa prezentam informatii interesante pentru vizitatori.

Ca prezentare, iata inceputul materialului introductiv:

e-lumea

Ana Adi
Fulbright Alumna si Freelancer

Violeta-Loredana Pascal
PRwave INTERNATIONAL

E-mail. E-marketing. E-shop. E-politics. E-strategie. E-PR. Poate ajungem si la e-imagine, e-persuasiune, e-imaginatie, e-creativitate, e-reclama, e-film, e-concept sau chiar la e-cetatean. Lumea lui “e” (de la electronic) s-a lansat nu demult insa ne-a cucerit imaginatia si ne-a schimbat stilul de viata intr-atat incat cei peste 15 ani de cand exista par o eternitate. Cati dintre noi isi aduc aminte de “viata dinainte de Internet”, dinainte de blogguri, de YouTube sau Facebook si cati din viitorii PR-isti isi vor mai povesti despre asa ceva.

Suntem martorii si protagonistii unei tranzitii extrem de rapide de la spatiul real la cel virtual, de la un fir la o unda ce nu se vede dar oare stim asta? O tranzitie in care lumea virtuala are mari sanse sa devina cu mult mai bogata si uneori chiar mai accesibila decat lumea reala… Suna a science fiction insa internetul permite abordari ale unor grupuri-nisa, permite exprimari ce altfel sunt reprimate si da glas celor ce nu se pot vedea sau auzi fie fiindca sunt prea departe sau fiindca nu au puterea sau nu detin mijloacele necesare. Lumea lui “e” are limbajul ei propriu, reguli specifice si tehnologii integrate. Lumea lui e e interactiva si e datatoare de putere… Insa lumea lui e este azi atat de mare!

Ce ne propunem cu aceasta rubrica aflati citind materialul in intregime pe PRwave.

Share
5 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge