Transavia acum alaturi de Victor Rebengiuc

Acum si reclama 🙂

Poate ca unii ar fi ales un update la aceasta insemnare, in care apare amintita si Transavia.

Am ales totusi sa scriu un nou material de aceasta data pe scurt – si tot la categoria Imagine.

De-a lungul timpului marcile (servicii/produse ori chiar companii in sine) cunosc diverse transformari, totul fiind o continua evolutie. Adaptandu-se prefacerilor (din mediul de afaceri, de mentalitate, economico-politice etc.) marcile sunt relansate, imbunatatite sau mentinute pe o anumita linie.

Cand o campanie are un efect nedorit se schimba de obicei agentia si se alege o noua directie de dezvoltare. In acest context se poate studia in timp evolutia din punct de vedere al marcii (comparata la nivel intern si cu efectele in vanzari, recunoasterea marcii si asa mai departe). Este chiar de dorit ca orice marca sa cunoasca anumite schimbari atat pentru mentinerea in atentia publicurilor relevante, cat si pentru atragerea unora noi, sau a unor persoane care intra in segmentele vizate de acea marca.

Ce se intampla atunci cand diversele campanii sunt complet diferite? Cum ramane cu o constanta a marcii? Cu un element pastrat in timp si intiparit in memoria publicurilor – acel element cu care se doreste sa fie asociata acea marca (element = valoare, beneficiu, orice dupa caz, elementul diferentiator).

Transavia a trecut de la Zboara, puiule, zboara

la reclama in care apare Victor Rebengiuc – ce ruleaza in aceasta perioada:

Share
7 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge