Social media – cateva precizari, intrebari, perspective

Despre social media vorbesc multi, astfel ca ajungem sa auzim foarte multe. Ce este insa corect si ce nu?

Care este definitia corecta a termenului si ce includ social media?

Idei, perspective si unele precizari intr-un nou articol pe care l-am scris pentru rubrica e-lumea a PRwave.

Articolul – Social media – ce includ si ce putem face cu ele ca PR-i – incepe astfel:

Atunci cand vorbesti despre un concept nu trebuie sa il explici daca toata lumea ii cunoaste semnificatia. De aceasta data vorbim despre social media si sunt sigura ca fiecare are o idee despre ce inseamna insa nu pentru toti semnificatia este identica. Si cum ar putea fi similara din moment ce puncte diferite de vedere duc la abordari diferite si implicit la “definitii” diferite? (am pus definitii intre paranteze, pentru ca in cazul social media vorbim mai degraba despre includerea sau nu a unor mijloace de interactiune online).

Wikipedia ofera o definitie care sintetizeaza in linii mari conceptul: este vorba despre mijloace online care le permit oamenilor sa impartaseasca tot ceea ce vor sa faca cunoscut. Odata cu dezvoltarea tehnologiei s-a ajuns la posibilitatea utilizarii unor mijloace diferite – de la video la audio, de la scris la elemente interactive. Care sunt asadar elementele incluse in cadrul social media?

Aici incepe dezbaterea. Social media implica tv/radio/print online cu continut generat de utilizatori? Vorbim de fapt despre retele profesionale, de prieteni, cunostinte sau dating unde utilizatorii pot interactiona si schimba mesaje si informatii intr-o varietate de forme (video, audio, photostream)? Sau despre amandoua ori poate chiar despre niciuna de mai sus lasand astfel loc de alte definitii si alte intelesuri?

Pentru continuare accesati acest link.

Later edit: va invit si la discutii despre ce inseamna social media si despre ce se include in cadrul acestui concept. Un subiect este postat pe forumul PRwave unde va invit sa raspundeti si sa realizam astfel o dezbatere cu clarificari ale termenului, clarificari care ne vor fi utile tuturor pe viitor. Daca nu aveti cont va puteti crea unul imediat pe site. Puteti alege si varianta de “rezerva” – si anume sa comentati aici.

Share
5 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge