Cine se-aseamana se-aduna – un nou articol de aceasta data pentru Biz-Events.ro

Cine se aseamana se aduna sau Despre parteneriatele media – aceasta este recomandarea zilei.

Este un articol pe care l-am scris cu drag pentru un site extrem de interesant si mai ales util – Biz-Events.ro.

Veti gasi o abordare a parteneriatelor media din mai multe unghiuri – al celui ce le realizeaza, al potentialilor parteneri media si in final – indirect – al celor ce privesc “rezultatele” parteneriatelor media.

Pentru unii aspecte ale articolului pot parea banale – pentru altii insa sunt elemente noi sau perspective pe care stiu din experiente ca nu le au, intrebari pe care nu si le pun. Ca e de dorit sa nu ai 50 de parteneri multi vor spune ca e un fel de axioma – e mai usor sa ii gestionezi cand sunt mai putini si e evident ca nu e benefic pentru partenerii media ca numarul lor sa fie mare. Din pacate insa inca mai sunt situatii cu multi parteneri media – chiar evenimente. Desigur ca situatiile difera intre ele – si ca o cauza sociala poate fi sustinuta de cat mai multi parteneri; nu aceeasi este situatia in cazul unui eveniment care oricum aduce beneficii enorme financiare sau concerte de asemenea de impact.

Mai multe insa in articolul deja amintit.

Pentru cei ce inca nu-s familiari cu Biz-Events.ro, iata din prezentarea lor un mic fragment: ” Si atunci mi-am spus: ce-ar fi daca ar exista un site, care sa ofere un calendar integrat al evenimentelor de afaceri, cu informatii extrem de bine organizate, actualizate in timp real? Ce-ar fi daca toti organizatorii de evenimente ar contribui cu informatii pentru ca cei din departamentele de marketing, relatii publice, resurse umane, jurnalistii, si cel mai important, clientii, sa aiba la dispozitie un instrument cu adevarat util de informare, comunicare si planificare in materie de evenimente de afaceri?

Si asa a aparut Biz-Events.”

Share
2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge