Final fericit si dobanda cu reducere la Piraeus Bank

Spuneam acum cateva zile ca umorul este un instrument foarte bun in comunicare – inclusiv in publicitate.

Am remarcat in aceasta perioada incercari de umor, dar si umor reusit.

Cei de la Piraeus Bank au acum o promotie – la final ai o dobanda redusa – iar reclamele sunt destul de reusite.

Doua sunt momentele pe care le-am vazut:

  • piesa de teatru – final el si ea se despart. O spectatoare intra pe scena si ii impaca – pentru ca este in firea omului sa doreasca un final fericit pentru orice poveste.
  • Romeo si Julieta. Julieta dupa ce bause licoarea; Romeo bea si el. Un spectator se arunca pe scena – strigand ca e medic – si incearca sa il resusciteze pe Romeo. Evident fiind o piesa de teatru baiatul se trezeste uitandu-se mirat la doctorul de pe scena. Se ridica si actrita ce o interpreta pe Julieta si priveste mirata. Finalul e deci fericit.

Nu stiu cat conteaza umorul si cat ideea de dobanda redusa cu 20% (daca imi aduc bine aminte mesajul). Nu stiu de asemenea daca se retine mai degraba ideea reclamei – decat mesajul. In sfarsit, nu cunosc impactul in contracte de creditare de la aceasta banca – in urma reclamei. Cert este ca reclamele in zona financiar-bancara au incetat de mult sa mai fie seci. De asemenea este clar si ca unele reclame mai logice si plauzibile par a prinde mai mult – si a genera unele reactii pozitive fata de altele la care sunt inventate noi specii – sau elementele fictive sunt clare nicidecum cu semne de intrebare.

Din pacate nu am gasit reclamele via Internet pentru a le posta aici. Daca aveti linkuri… completez insemnarea.

Ce parere aveti insa despre aceasta promotie si reclama? Sa se ajunga cumva ca daca vor fi multe reclamele noi si bune sa ne mai si uitam la pauza de publicitate?

Share
2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge