Promovarea prin concursuri

De principiu concurs=posibilitate castigare premii, ceea ce implica participare.

Daca in joc se “arunca” si o reducere de pret pentru toti participantii – in cazul in care trebuie sa se achizitioneze unele produse, succesul e asigurat.

Asocierile de imagine prin concursuri pe diverse reviste, ziare sau site-uri – sunt foarte bune. Castiga practic ambele parti.

Care este insa situatia pentru organizator? Cum se promoveaza bine un concurs – astfel incat sa fie si castiguri pentru organizator? Este concursul o solutie?

Promotiile de la noi demonstreaza ca da. Se pare insa ca un succes mai mare il au concursurile ce implica achizitionarea produselor (fie ca e vorba despre cutii/sticle de bere sau de masini ori cafea sau sejururi sau electronice si electrocasnice).

Sunt insa si concursuri in care se ofera invitatii sau premii. Asemenea concursuri aduc notorietate sponsorilor. Cum se poate sa aduca insa si vanzari?

V-ati promova prin organizarea de concursuri care sa nu implice achizitionarea de produse/servicii? De ce? Ati utilizat tehnica? A adus beneficii?

Share
5 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge