Hochland telemea, BCR 24 banking sau despre viata dubla a doamnei

Se intampla sa ne uitam la reclame. Uneori intentionat, alteori nu. Evident sunt si oameni care le rateaza cu gratie 🙂

Uneori avem ocazia de a remarca fie anumite neconcordante (pe care poate le trecem cu vederea sau pe seama carora ne amuzam alaturi de familie sau prieteni), fie situatii amuzante.

Reusim astfel sa facem asocieri inedite (ca sa fim diplomati).

O astfel de observatie prezint si eu azi aici: personajul principal feminin din reclamele la Hochland Telemea si BCR 24 banking este acelasi.

Pana aici nimic iesit din comun. Lucrurile “se complica” daca tinem cont ca:

  • ambele reclame ruleaza in paralel (nu vorbim asadar despre o reclama de acum 3 ani si una din prezent);
  • in ambele reclame doamna e personajul principal;
  • in ambele situatii doamna are familie – sot si copil respectiv sot si copii.

Si-atunci… firesc… in gluma (poate) ajungi la concluzia: doamna are o viata dubla intensa.

Si ca sa remarcati daca am sau nu dreptate… iata si reclamele:

Hochland telemea

BCR 24 banking

Evident se stie ca anumite voci sunt utilizate in mai multe reclame audio; ca anumite persoane apar in diverse reclame video – la aceeasi marca intr-o serie sau la marci diferite. Nimic de criticat – in ideea ca oamenii fac un ban cinstit astfel.

Poate doar o recomandare de mai mare atentie in selectarea persoanelor sau a conditiilor impuse. Ori poate luam in considerare ideea ca utilizand aceeasi persoana se produce, inevitabil, si o asociere intre marci – care poate fi beneficia (in cazul de fata publicul Hochland Telemea si cel al serviciului 24 banking al BCR poate fi apropiat, iar asocierea in cauza sa aduca beneficii).

O insemnare ce nu critica, doar constata (si o autoare care s-a amuzat cand a constatat faptul).

Share
343 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge