La vremuri de criza – masuri care sa genereze vanzari si fidelizarea clientilor

Toata lumea spune ca suntem in criza. Nu intru aici in vreo discutie pe tema: suntem sau nu in criza, a fost criza reala sau fabricata etc.

Ma uit insa ca aceasta perioada a impus anumite masuri.

Companii – din lume si din Romania evident – au inceput sa taie, pe ici pe colo, prin partile esentiale, din bugete. Mai renunta la un eveniment de Craciun, mai renunta la o campanie de promovare, mai concediaza oameni si asa mai departe.

Ei bine sunt si companii care iau diverse masuri “anti-criza”. Dau astazi doua exemple.

Incep cu o companie draga mie – pentru ca sunt posesor de laptop Fujitsu Siemens. Aceasta a decis: “<<Fujitsu Siemens Computer customers are entitled to a replacement Lifebook every three years for the purchaser’s lifetime, at no cost,>> claims the terms and conditions of the scheme, which cunningly excludes customers from passing the contract on to their offspring in a will.”. Stirea in intregime o vedeti aici, eu am aflat via Slashdot.

O alta solutie a venit de la un dealer auto care a oferit o masina gratuita la una achizitionata: “Online car broker Broadspeed.com, based in Colchester, Essex, offered customers two Dodge Avenger SXT saloon cars, complete with leather seats and air conditioning, for 20,000 pounds.” – stirea aici. Din declaratiile oficialilor aflam ca au avut 22 000 clienti cand au facut aceasta oferta.

Idei sunt… solutii se aplica peste tot. Important este sa fie eficiente si de impact pe termen lung.

Share
38 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge