Interesantul pix-seringa sau despre cum daca se vrea, se poate!

Din motive de raceala, am ajuns la farmacie. Si cum afara ploua nu m-am dus departe. Asa ca am ajuns la o farmacie pe Calea Calarasilor, o farmacie ce nu face parte din niciun lant foarte cunoscut sau promovat.

Nu am lasat o suma mare de bani pe medicamente. Fiind insa perioada sarbatorilor si final de an, cei de la farmacie au pus in punga cu medicamente si un pix si un calendar pe 2009.

Calendarul micut, simplu, cu o urare specifica unei farmacii: “Farmacia BIOSPECTRUM va doreste SANATATE si SARBATORI FERICITE!” nu se evidentiaza prin elemente speciale. Este insa unul util si reprezentativ pentru farmacie.

Ceea ce insa impresioneaza este ideea pixului…. seringa. Un pix ce scrie foarte bine, personalizat (numele farmaciei apare izibil pe pix) si un pix ce atrage, inedit.

Si el legat de specificul farmaciei, iata ca un pix (pana la urma nu o investitie de proportii asadar) aduce in atentie o farmacie. Intr-o perioada in care multi incearca sa gaseasca acel cadou potrivit, nici scump, care sa nu lase insa impresia nici de ieftin, iata ca farmacia in cauza a reusit acest lucru.

Cine spunea ca trebuie sa fii mare si neaprat cu resurse enorme de marketing pentru a atrage sau pentru a realiza ceva?!?

Iata si doua poze cu pixul in cauza. Click pe poze pentru a le vedea mari. Cum vi se pare ideea?

Share
50 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge