Numele autorului comunicatului de presa este irelevant – sau despre o alta greseala de PR

Multi doresc sa se faca si ei cunoscuti. Nimic rau pana aici – mai ales daca au ceva de spus si fac ceva bine.

Pe de alta parte… a-ti face numele cunoscut prin faptul ca fix sub titlul comunicatului apare mare si evidentiat numele autorului si eventual si numarul de telefon sau emailul nu e cea mai buna solutie.

Poate ca astfel numele ajunge sa fie cunoscut – dar sigur nu ajunge renume. Sau, mai corect spus, nu dobandeste acel renume pe care, cel mai probabil, il cauta autorul.

Scriam ieri despre promovarea prin articole. Multe astfel de materiale pot aparea cu numele autorului. Iata deci o directie spre care cei ce vor sa iasa din anonimat se pot indrepta (evident cu conditia sa fie si priceputi in ale scrisului).

Desigur ca a pune numele – ca persoana de contact pentru mai multe informatii – la final de comunicat nu este nicio problema. Insa a aparea fix dupa titlu nu e cel mai potrivit mod de a actiona. Mai mult atentie ca intr-un comunicat acel nume si numar de telefon/adresa de email sa nu fie singurul lucru care vorbeste despre agentia ce furnizeaza comunicatul. Chiar daca e un freelancer – si tot nu asa trebuie sa se evidentieze.

Din nou aspecte marunte – dar care iata pot genera reactii diverse in momentul in care un jurnalist citeste comunicatul. Si din nou un aspect intalnit la mai multe persoane, companii si agentii (multe chiar cu pretentii).

Share
4 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge