Castigati cele mai noi aparitii ale Editurii Polirom intr-un nou concurs PRwave

Editura Polirom si PRwave continua seria concursurilor bilunare. Lansam asadar in perioada 3-16 aprilie un nou concurs la care va invitam sa participati.

Si cum toata lumea isi doreste sa aiba cele mai noi aparitii, ei bine de aceasta data din cele 5 carti oferite in dar, 4 sunt aparitii ale acestei saptamani!

Premiul acestui nou concurs consta intr-un pachet alcatuit din urmatoarele titluri:

Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice, Anne Gregory
150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media, Sebastien Bohler
De la publicitate la consumator. Ce „merge”, ce „nu merge” si mai ales de ce, Max Sutherland, Alice K. Sylvester
150 de experimente pentru cunoasterea sexului opus. Psihologia feminina si psihologia masculina, Serge Ciccotti
Manual practic de televiziune, Jonathan Bignell, Jeremy Orlebar

Tot ce trebuie sa faceti pentru a intra in concurs este sa ne raspundeti la cele trei intrebari simple pe care le aflati chiar in cadrul topicului de concurs de pe Forumul PRwave. Se accepta in concurs NUMAI reply-urile venite in cadrul acestui topic.

Ca sa puteti raspunde la intrebare trebuie sa fiti logat pe site. Daca nu aveti deja un cont, va puteti crea unul aici. Va trebui apoi sa il activati din linkul ce va parvine pe email. Daca aveti conturi pe Yahoo sau Gmail va recomandam sa treceti in Address Book emailul PRwave pentru a nu va fi livrate emailurile in Bulk/Spam. Daca nu primiti imediat emailul de activare va rugam sa verificati aceste foldere – unde e posibil sa fi ajuns mesajul.

Va rugam de asemenea sa raspundeti o singura data, corect, la acest concurs. Mai mult de 3 interventii ale unei persoane, chiar si cu raspunsuri corecte, duc la descalificarea acelui utilizator din cadrul acestui concurs. In tragerea la sorti finala va intra un singur raspuns/user.

Va asteptam la discutie si va uram, de pe acum, tuturor, mult succes!

Share
5 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge