Reutilizezi comunicatele schimband datele?

Se pare ca nu scapam. Nici macar daca ne dorim din tot sufletul si chiar daca incerc sa evidentiez acele elemente care ne pot duce spre trimiterea unor materiale de presa mai bune – tot nu scapam de greselile de PR.

Ne intoarcem astazi – din nou – la comunicatele de presa.

Marturisesc ca nu am mai vazut de mult aceasta practica – si credeam ca s-a renuntat la ea. Dar iata ca nu. M-am inselat. Doar am ratat eu practica.

Concret: un comunicat dat intr-un an/o luna se poate da din nou in alt an – schimband cel mult orele sau ziua?

Veti spune poate ca nu se intampla sa fie comunicate atat de identice! Ei, as. Pai daca n-ari fi… n-as vorbi. Si inca nu va dau linkuri – sperand, ca de obicei, ca se citesc insemnarile si se invata din ele.

Intr-adevar se poate intampla ca un eveniment sa aiba loc in aceeasi perioada ani la rand. Evident ca multe elemente vor coincide. Aceasta nu inseamna insa ca trebuie folosit chiar acelasi comunicat! Vorbim despre PR si despre a scrie. Avem in vedere creativitate si nu numai – in consecinta avem cum sa gasim reformulari astfel incat comunicatele sa difere (nu mai zic de scrierea dedicata pentru diverse site-uri, zic de diferirea comunicatelor de la an la an).

E pacat cand vezi un comunicat care are chiar acelasi titlu ani la rand – si acelasi text tocmai pentru ca in final compania/agentia ce il transmite pierde: credibilitate, posibilitate aparitii etc. As folosi o analogie cu care sa ilustrez cum este sa folosesti acelasi comunicat de multe ori – dar din respect pentru cititori ma abtin.

La cat mai putine greseli in PR!

Share
5 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge