De la titlu porneste totul

Un om de PR scrie destul de mult. Dar nu doar el. Sunt multi cei invitati sa scrie guest posturi sau cei care au cate un blog unde scriu constant si tot asa. Sunt multe asadar momentele in care scriem sau trebuie sa scriem. Dar nu avem intotdeauna inspiratia la noi si se mai intampla sa nu fie nici cheful prezent si-atunci… cum iesi din impas? Solutii ar fi, iar una extrem de folositoare si accesibila oricui este chiar titlul.

Da. Titlul.

De la titlu porneste totul.

Uneori ai o idee despre ce ai vrea sa scrii. Sau oarecum o directie – un domeniu ceva. Dar nimic concret si, cum spuneam, nici chef.

Un titlu inspirat schimba totul. Si uneori atat iti vine in minte. Un titlu genial, de care tu, autor, esti incantat. Un titlu de care esti mandru/mandra.

Si-atunci tavalugul ideilor se porneste. Cuvintele se inlantuie-armonios si totul se leaga. Articolul curge de la sine. Si e firesc. Nu poti face cunoscut doar titlul – dar unuui titlu inspirat, cu care va mandriti, trebuie sa ii oferiti si un continut care sa il sustina, nu? 🙂

Uneori un titlu foarte bun inseamna jumatate din treaba realizata. Fireste ca sunt diferite tipuri de titlu si ca in functie de material se va alege tipul potrivit (una e titlul de comunicat de presa, alta cel de articol de ziar si cu totul altul unul de pe un blog personal). Insa pe de o parte un titlu bun poate ajuta la citirea unui material (pentru ca atrage) si pe de alta parte, acel material poate fi foarte bun tocmai pentru ca ati avut un titlu care v-a inspirat.

Exact acesta este elementul important: sa va placa, sa va motiveze, sa va inspire. Acela e un titlu perfect. Si, prin exercitiu, veti vedea ce titluri prind, care nu, cat de departe si in ce context puteti merge.

Share
2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge