Baumax – creat pentru a enerva?

Probabil ca ati remarcat ca a inceput o campanie intensa de promovare a Baumax. Pana aici nimic deosebit sau iesit din comun.

Cei de la Baumax (sau una dintre agentiile cu care lucreaza) au inventat un personaj. Asadar baumax nu mai e doar un nume, ci un personaj. Acesta nu e un om, ci un sa-i zicem manechin. Prezent in reclaemele din intreaga lume (l-am remarcat in unele din Germania), personajul a ajuns acum si la noi. Evident insa cu vocea in limba romana (logic de altfel).

Si e un spot acum cu niste copii care se joaca si cu un parinte care ajunge in tufisuri in cautarea mingei, loc in care il intalneste pe Baumax care-i spune:

“- Nu calca iarba, tunde-o!”.

Nu e problema de ce spune – ci de cum o spune. Si aici si in alte reclame asta e problema: spune domnul Baumax cate ceva de te enerveaza la culme modul in care o spune.

Bineinteles, acest lucru face ca spoturile sa fie discutate. La fel de clar, accentul in reclame e pe ideea de “produsele cele mai ieftine”.

Daca ar fi sa aveti doar reclama – si intreaga oferta de hypermarketuri de gen – v-ati duce la Baumax pentru ca v-a convins ce a spus personajul? Va duceti “in ciuda” atitudinii lui?

PS: din pacate n-am gasit reclamele online 🙁

Share
50 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge