20 recomandari pentru a avea un click-to-action de impact

Cum il faci sa dea click? Iata una din importantele intrebari ale oamenilor de marketing. Nu este suficient sa trimiti un email, trebuie sa reusesti sa determini clientul sa dea click, sa faca acea actiune pe care tu iti doresti ca el sa o realizeze. Realizarea unui call-to-action de impact, eficient devine o adevarata provocare!

Elementele generale – includerea unui buton, sfatuirea clientului sa dea click, oferirea de informatii – sunt cunoscute. Cu toate acestea, unii reusesc sa determine mai multi oameni sa dea click, altii mai putini.

Care sunt secretele? Iata mai jos o prezentare cu 20 de recomandari tip “Asa da – Asa nu” pentru a avea calls-to-action de succes. Gasiti si un ebook gratuit cu “101 Examples of Effective Calls-to-Action“.

Elementele incluse in prezentare par simple, insa multi pot confirma, in baza emailurilor primite, ca sunt adesea ignorate.

Share
6 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge