Lungimea ideala a mesajelor in online pentru un impact maxim

Kevan Lee, cel care se ocupa de continut la Buffer, a publicat un articol extrem de util si interesant pentru toti cei care lucreaza in marketing si comunicare. Materialul prezinta lungimea potrivita a statusurilor in diverse retele de socializare, a titlurilor articolelor de pe blog, a articolelor in sine si multe altele. laptop 3 Toate informatiile se bazeaza pe date si cercetari,  fapt ce face ca articolul lui sa fie intr-adevar unul de pus in bookmarks. Iata cateba dintre datele incluse de Kevan Lee in materialul sau:

  • lungimea unui tweet trebuie sa fie de 100 de caractere
  • lungimea ideala a unui status pe Facebook este de mai putin de 40 de caractere, iar pe LinkedIn de mai putin de 60 de caractere
  • un titlu al unui articol ar trebui sa aiba maximum 6 cuvinte, iar un articol are, se pare, in mod ideal 1.600 de cuvinte (citindu-se in aproximativ 7 minute).
  • lungimea subiectului unui email ar trebui sa fie intre 28-39 de caractere pentru succes
  • o prezentare de succes dureaza 18 minute
  • numele unui domeni ideal are 8 caractere

Motivele pentru care s-a ajuns la aceste cifre si nu la altele le aflati din articolului lui Lee. Ce parere aveti despre aceste descoperiri? Care vi se pare a fi cea mai surprinzatoare?

Share
45 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge