Media relations de succes

Am scris pentru ecomunicate un articol pe scurt despre cum se gestioneaza relatia cu reprezentantii media.

Ultimele zile si modul in care reactioneaza diverse persoane ma fac sa imi dau seama ca lucrurile care pot parea pana la urma elementare, cele care sunt de bun simt cand vine vorba despre relatia cu media, nu sunt intotdeauna respectate. Teoretic toti le stim/stiu. Nu toti le si aplica insa. Si e pacat.

Nu o sa transform acest post intr-unul plin de “refulari” pe aceasta tema. O sa va invit doar sa cititi articolul in intregime. Il gasiti aici.

Incepe cam asa:

Orice companie isi doreste vizibilitate, iar una dintre modalitatile cele mai la indemana o constituie trimiterea unor stiri sau materiale catre reprezentantii mass-media in vederea publicarii. Cum se gestioneaza insa relatia cu jurnalistii? Ce trebuie facut? Iata in randurile de mai jos cateva dintre multele elemente ce trebuie avute in vedere.

Lectura placuta si mai ales folositoare!

Share
44 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge