Momentul conteaza

Deseori cand se lanseaza un produs sau serviciu ori chiar companie se incearca aflarea evenimentelor in domeniu in acea perioada si evitarea realizarii unui anunt in aceeasi perioada.

Motivele sunt multe: acoperirea in media ar putea fi mai mica – mai  ales daca lansarea are loc in aceeasi zi – cum sa vina aceiasi jurnalisti la aceeasi ora in acelasi timp in 2 locuri? Un alt aspect tine tot de media: lansarea in acelasi timp cu o alta companie va duce la analize comparative in presa – ceea ce poate compania care lanseaza nu isi doreste.  Si lista poate continua.

Cand un brand cunoscut cum este IPhone face un anunt multi s-ar putea gandi – ca PR-i – ca e bine sa stai deoparte si cand trece boom-ul sa incerci sa iti faci si tu cunoscut anuntul.

Altii ar alege solutia opusa – ar comunica in acelasi timp. T-Mobile a facut un astfel de anunt: despre T-Mobile HotSpot @Home. Principiul este ca primesti ceva gratuit (un telefon special si multe alte bonusuri la apeluri) daca achizitionezi un serviciu de voce de 10 $ pe luna.

O  analiza detaliata asupra ideii si nu numai gasit pe New York Times, in cadrul acestui articol. Oare la noi va face cineva o astfel de oferta?

Share
2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge