Cand imaginea e mai buna decat produsul…

efectul nu e pe termen lung.

Ce faci cand o imagine la un produs mai putin bun e reluata constant?

Mi-aduc acum aminte de un mesaj in forumul PRwave (il vedeti aici). Pe scurt, un produs luat in urma reclamei (reclama in care o doamna ingrijita apare intr-o casa demna de emisiunea de la Prima de acum – Curat-murdar) pentru evident o casa muuult mai curata. Din nefericire rezultatele lasa de dorit – in urma utilizarii produsului.

Reclama de atunci (mesajul a aparut dupa ceva timp de la rularea reclamei – in 07.2007) a fost difuzata o perioada destul de lunga. Acum apare din nou la posturile de televiziune.

Cei ce au utilizat produsul au remarcat daca e bun sau nu pentru ei.

Situatia la nivel general este insa asemanatoare pentru multe produse/servicii. Sunt promovate o perioada de timp, se ia o pauza si apoi se revine (cu aceeasi reclama, din diverse motive).

O astfel de strategie poate sa nu fie avantaoasa pe termen lung. In PR invatam ca o imagine buna + o realitate mai putin buna nu au impact pe termen lung. De asemenea in publicitate aflam ca o reclama te poate pacali o singura data. Si-apoi mai e ceva: despre ceva bun spui la 1-2 persoane. Despre ceva nemultumitor – la mult mai multe.

Dezamagit fiind de un anumit produs/serviciu poti incerca altele din gama – mai scumpe sau mai ieftine. Si chiar in gama din care era subiectul de pe Forum (si va invit pe site-ul PRwave sa raspundeti – ca tot e din nou la ordinea zilei reclama) gasesti si solutii mai ieftine insa MULT mai eficiente. Unele chiar fara nicio reclama.

Asadar grija la gestionarea imaginii pe termen lung.

Share
4 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge