Anul incepe cu putine informatii

Pentru cei ce lucreaza in comunicare si PR e clar ca exista perioade de comunicare si perioade in care activitatea nu este atat de intensa in oferirea de informatii. Bunaoara decembrie e o luna cu multe prilejuri de stiri si informatii venite de la companii (promotii, program, evenimente speciale etc.). In aceasta luna rareori se ofera multe informatii despre anul ce vine si proiectele sale. Ianuarie e o luna in care se comunica mai putin – cel putin la inceput. E perioada “dezmeticirii”. In plus, se prefera sa se astepte – doar februarie aduce deja primele sarbatori si motive de informare. Si apoi urmeaza luna doamnelor si tot asa.

Ca anul a inceput cu putine informatii venite de la companii reiese si din stirile venite la PRwave – nu mai avem 30-40 pe zi, ci mai putine.

E o nisa de comunicare? (daca tot nu sunt multe subiecte, poti castiga mai usor acoperire in aceasta perioada?)

Share
4 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge