Oferiti agentiei de PR raspunsuri la timp

Iata ca o noua serie de materiale pare a se contura. Scriam cu putin timp in urma despre importanta oferirii unor informatii finale si clare agentiei/departamentului de PR.

Putem insa merge mai departe si evidentia un alt lucru esential: ca agentia/reprezentantii departamentului de PR sa primeasca raspunsurile de care are/au nevoie la timp.

Spre exemplu daca se cer anumite cotatii pentru niste banale printuri insa dupa ce s-au primit ofertele nu se primeste si un raspuns, o aprobare a unei oferte sau alta – si eventual acest raspuns vine pe ultima suta de metri (ceva de genul: dar ne trebuie materialele maine) atunci situatia e mai dificila. PR-ul trebuie la randu-i sa preseze acel furnizor – pentru a fi gata materialele la timp.

Exemplul de mai sus e unul atat de des intalnit in PR incat nu constituie o exceptie ci o regula. Trebuie insa tinut cont de faptul ca situatii in care raspunsul nu vine la timp duce la multe probleme nedorite. Daca un PR nu primeste atunci cand trebuie un raspuns la randu-i nu poate comunica un raspuns mai departe si poate chiar nu va reusi sa isi faca asa cum trebuie treaba. La fel, daca in urma unui raspuns intarziat ceva nu iese minunat – evident vina apartine PR-ului.

Toate elementele de mai sus tin de fapt de comunicare. Fireste ca si clientul/seful are propriile constrangeri interne si isi prioritizeaza activitatile dupa cum crede de cuviinta. Cu siguranta insa se poate ajunge la un echilibru care sa ii ajute pe toti cei implicati astfel incat in final clientul/firma sa aiba de castigat.

Share
One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge