BT-ul obligatoriu in parteneriatele media
|Am scris recent despre parteneriate media – ce presupun, cum se stabilesc – si despre BT am vorbit mai demult privindu-l in relatia client-agentie/furnizor de servicii. Astazi insa, datorita si multor lucruri vazute si a experientelor avute, constat ca subiectul bunului de tipar – BT – trebuie analizat si in ceea ce priveste parteneriatele media.
Primim la PRwave multe propuneri – si la fel si noi, la agentie, am realizat pentru clientii nostri parteneriate media, atunci cand a fost cazul.
Fiecare partener media, sponsor, organizatori etc., toti au logo-ul lor cu elementele lor specifice. Regulile de utilizare variaza de la organizatie la alta – unele logo-uri au stabilit neaparat procentul de spatiu liber obligatoriu necesar in jurul logo-ului etc.
Inainte de a face insa public un material, acesta trebuie sa aiba BT-ul tuturor celor implicati. De la organizator la sponsori si parteneri media, toti trebuie sa isi dea bunul de tipar pe acel material (vorbim de machete si alte materiale pe care apare logo-ul). Asa cum spuneam si in articolul cu privire la BT-ul in relatia client-agentie, acest OK final reprezinta de fapt si un ajutor pentru cei care trimit un material. Ulterior se poate consemna faptul ca a fost primit, in scris, acel BT.
Dincolo de acest aspect insa, evitati situatii in care un partener media sau alta institutie implicata in acel eveniment constata ca are logo-ul schimbat. Da, mi s-a intamplat sa vad ca logo-ul nu a fost dimensionat astfel incat sa intre intr-un rand cu ceilalti, ci a fost comprimat, modificandu-se aspectul lui. Iar acesta este doar un exemplu si il ofer din experienta mea, desi am o sumedenie de alte povesti auzite de la prieteni. Daca as fi primit acel afis, as fi putut preciza ca a fost modificat logo-ul si situatia cu siguranta s-ar fi putut rezolva. Asa el a fost deja printat si utilizat.
Regula de aur asadar este sa trimiteti materialele pentru BT. Ganditi-va si la faptul ca daca faceti o greseala in utilizarea logo-ului pentru un partener pe care vi-l doriti pe timp mai lung, pentru mai multe evenimente, atunci s-ar putea sa nu mai aveti sanse de colaborare. Un partener media dezamagit, mai ales cand este mare/relevant, se va gandi de mai multe ori daca va mai raspunde pozitiv unei colaborari.
Luati-va 2 zile ca timp pentru a primi acest BT de la toti partenerii. Da, nu toti raspund imediat, este nevoie uneori sa reveniti cu e-mail-uri/telefoane, dar trebuie sa primiti aceste BT-uri.
Evident ca succesul unui parteneriat media nu este dat doar de obtinerea BT-urilor pe materiale. Insa acesta este un factor care ajuta la realizarea unor colaborari de succes pe termen lung.
Moda y ropa que nos permita crear una relación Ãntima entre nosotros mismos y el resto del mundo, que nos permite la libertad de ser capaz de seleccionar qué aspectos de nuestras identidades elegimos poner en pantalla, a una máscara para ocultar. La moda es un medio para expresar lo que sentimos, para transmitir mensajes tanto como lo es para la comodidad.
Frente a estos hechos, dos jóvenes peruanos en respuesta a los últimos acontecimientos relacionados a la promoción discriminada de los divorcios rápidos y al creciente número de matrimonios fallidos
SALERNO La societ aeroportuale dello scalo Salerno Costa d’Amalfi ha, adesso, la gestione totale della struttura. stata, infatti, firmata a Roma la convenzione per l’affidamento ventennale che, adesso, attende soltanto il via libera ma una formalit del ministero dei Trasporti. Alla firma dell’accordo hanno preso parte il presidente della spa aeroportuale Carmine Maiese, l’assessore provinciale Adriano Bellacosa, il presidente e il vicepresidente del Consorzio Antonio Fasolino e Antonio Ilardi, e il presidente della Camera di Commercio Guido Arzano. La firma arriva dopo 13 anni esatti: la domanda fu presentata il 22 febbraio del 2000
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free run femme pas cher http://www.spassima.com/acg/nike-free-run-3-femme-pas-cher.html
Replica bags on sale store replica louis vuitton outlet.
Home Drug Detox Methods. Drug detoxification, or detox for short, is the process by which the body clears itself of mind altering substances.
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.clinique-princess.com/imitation/chaussure-de-basket-nike-pas-cher.html]chaussure de basket nike pas cher[/url]
where dt is an infinitesimally small time interval, a is the acceleration (measured in ms 2), and dv is an infinitesimally change in velocity.
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max pour fille
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max classic bw noir
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free günstig bestellen
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max damen billig
This design is spectacular! You certainly know how to keep a reader amused. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost…HaHa!) Excellent job. I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it. Too cool!
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max 90 kids
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max 1 schwarz
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.tableau-noir.net/miroir/nike-id-air-max-1.html]nike id air max 1[/url]
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free run 3.0 v2
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
free running chaussure
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
free 3.0 v5
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
comprar nike free run 2
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max usa
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike 3.0 mujer
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike tn online
peu de lumi猫res stride dans la monture d’Epsom Classics
Une viande et deux l茅gumes formation 4 4 2. Deux banques solides de quatre, organis茅s et bien perc茅s. Un couple d’hommes d’ailes plus rapidement que presque tout ce qui est toujours en mouvement dans le SPL ces jours ne me d茅range les ligues inf茅rieures.
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air twilight
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max kaufen online
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free 3.0 v5 herren
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
zapatillas nike hombre baratas
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
tienda online air max
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max 2
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nikeairmax-baratas.com
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max one pas chere
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
zapatillas nike air max 90 baratas
by Figen Demirel Uzun
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max classic bw noir
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max running
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.weygangschule.de/reduziert/nike-free-kleinkinder.html]nike free kleinkinder[/url]
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air trainer 3
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max damenschuhe
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max 1 women
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
soldes nike free run
Take care, I hope it all works out well for you! My email’s in my profile, so if you have any questions I could forward them to her.
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max limited edition
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max plus
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max mujer 2013
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max modelos
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
zapatillas nike free mujer