BT-ul obligatoriu in parteneriatele media
|Am scris recent despre parteneriate media – ce presupun, cum se stabilesc – si despre BT am vorbit mai demult privindu-l in relatia client-agentie/furnizor de servicii. Astazi insa, datorita si multor lucruri vazute si a experientelor avute, constat ca subiectul bunului de tipar – BT – trebuie analizat si in ceea ce priveste parteneriatele media.
Primim la PRwave multe propuneri – si la fel si noi, la agentie, am realizat pentru clientii nostri parteneriate media, atunci cand a fost cazul.
Fiecare partener media, sponsor, organizatori etc., toti au logo-ul lor cu elementele lor specifice. Regulile de utilizare variaza de la organizatie la alta – unele logo-uri au stabilit neaparat procentul de spatiu liber obligatoriu necesar in jurul logo-ului etc.
Inainte de a face insa public un material, acesta trebuie sa aiba BT-ul tuturor celor implicati. De la organizator la sponsori si parteneri media, toti trebuie sa isi dea bunul de tipar pe acel material (vorbim de machete si alte materiale pe care apare logo-ul). Asa cum spuneam si in articolul cu privire la BT-ul in relatia client-agentie, acest OK final reprezinta de fapt si un ajutor pentru cei care trimit un material. Ulterior se poate consemna faptul ca a fost primit, in scris, acel BT.
Dincolo de acest aspect insa, evitati situatii in care un partener media sau alta institutie implicata in acel eveniment constata ca are logo-ul schimbat. Da, mi s-a intamplat sa vad ca logo-ul nu a fost dimensionat astfel incat sa intre intr-un rand cu ceilalti, ci a fost comprimat, modificandu-se aspectul lui. Iar acesta este doar un exemplu si il ofer din experienta mea, desi am o sumedenie de alte povesti auzite de la prieteni. Daca as fi primit acel afis, as fi putut preciza ca a fost modificat logo-ul si situatia cu siguranta s-ar fi putut rezolva. Asa el a fost deja printat si utilizat.
Regula de aur asadar este sa trimiteti materialele pentru BT. Ganditi-va si la faptul ca daca faceti o greseala in utilizarea logo-ului pentru un partener pe care vi-l doriti pe timp mai lung, pentru mai multe evenimente, atunci s-ar putea sa nu mai aveti sanse de colaborare. Un partener media dezamagit, mai ales cand este mare/relevant, se va gandi de mai multe ori daca va mai raspunde pozitiv unei colaborari.
Luati-va 2 zile ca timp pentru a primi acest BT de la toti partenerii. Da, nu toti raspund imediat, este nevoie uneori sa reveniti cu e-mail-uri/telefoane, dar trebuie sa primiti aceste BT-uri.
Evident ca succesul unui parteneriat media nu este dat doar de obtinerea BT-urilor pe materiale. Insa acesta este un factor care ajuta la realizarea unor colaborari de succes pe termen lung.
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max 360
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air noire
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max 90 pas cher pour femme
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free trainer 3.0
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max new collection
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.marcelinogonzalez.com/comprar/nike-kids.html]nike kids[/url]
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free 40 5
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max schuhe online kaufen
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free 3.0 herren schwarz
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike lunareclipse
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max preis
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max 95 baratas
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max herren billig
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max 90 baratas
Black, K. 1994. 1987. “Selection, Evocation, and Manipulation. N. 1979. “A Paradigm for Developing Better Measures of Marketing Constructs.”Journal of Marketing Research 16 (February): 64 73. , N. Ford, S. Hartley, and O. Walker. 1985. 2nd ed. Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum.
1 A version of this paper, “Mapping Twentieth Century American Poetry,” was presented at the 2012 an (.)
16 Adisa O, Hendrickson JE, Hopkins CK, Katzenstein HM, Josephson CD. Polycythemia in an infant secondary to granulocyte transfusions. Pediatr Blood Cancer. 2011;57(7):1236 8. Cerca con Google
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max damen online bestellen
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max als laufschuh
Die Pop-S盲ngerin ist bereit, jedermanns Ohren zu infiltrieren in diesem Sommer, und sie ist daf眉r, dass wir wissen, sie ist stolz auf die Golden State. Wissen Sie, die stereotypen ein, wo M盲dchen sind so hei脽, sie werden ‘schmelzen Ihr Eis am Stiel ", weil sie zu tragen" Daisy Dukes, Bikinis on top’.
Kerri Axelrod, ein Account Manager bei Marlo Marketing / Kommunikation, versucht ein paar nat眉rliche Heilmittel durch einen alternativen Gesundheits-Client zu empfehlen, wenn sie kam mit Halsschmerzen und vor ein paar Wochen Ohrenschmerzen. Im Gegensatz zu Arbeitnehmern, die vier Co krank wurde, k盲mpfte sie ihre Symptome 眉ber das Wochenende durch das Trinken ein Gebr盲u, Cayennepfeffer, Kurkuma und Honig; Beregnung Knoblauch und Zwiebel Sprossen auf Salat und trinken Apfelessig mit Wasser gemischt. Axelrod, der studiert, um ein ganzheitliches Gesundheitsberaterin, dann, das Wort f眉r die Arbeitnehmer zusammen.
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max store
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
chaussures running nike
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike dunk high pas cher
http://ralphlaurenaustralia.dmbhosting.com
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max go strong http://www.mathiasvidal.com/chaussures/nike-air-max-go-strong.html
En el proceso se van a juzgar tres negocios inmobiliarios una mansin en Colonia y dos oficinas en Frncfort con los que los acusados se beneficiaron de forma privada.
dev apuesta por reducir la intervenci
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
zapatillas nike free mujer
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max 1 2013
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
silver high heel sandals
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
basket blazer nike
legs. It allows us to return to the top, live as we should. The moment you start using your Nike Air
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.alianzaesp.es/grises/playeras-nike-baratas.html]playeras nike baratas[/url]
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
zapatillas nike mujer online
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
lv sac pas cher
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max femme pas cher
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max nuevas
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
diseñar nike
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
chaussure nike air max 90
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free trainer
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max noir et or
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free run 5 femme
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
zapatillas nike modelos
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
low crystal heel red suede pump
BT-ul obligatoriu in parteneriatele media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
zapatillas nike 3.0
build geographic and gender-balanced partnerships and capacity for environmental assessments.