Virgin America se promoveaza printr-un spot extrem de plictisitor
Dorind sa sublinieze cat de diferita este compania fara de concurenta, Virgin America a ales sa se promoveze printr-un spot care arata cum se desfasoara un zbor in cadrul avioanelor apartinand altor companii.
Spotul, creat de agentia Eleven din San Francisco prezinta un zbor realizat de pasageri-manechine cu o companie numita BLAH (o companie care, luati aminte, are un site oficial: Blah Airlines. Zborul luat in calcul dureaza 5:45 si se desfasoara pe ruta Newark-San Francisco. Da, video-ul este de aproape 6 ore!!!
Ideea spotului este sa sublinieze faptul ca da, oamenii sunt plictisiti, arata ca niste roboti – a se vedea manechinele. Pe AdWeek gasiti si un scurt interviu cu cei de la agentie despre acest spot si conceptul campaniei. Voua cum vi se pare?
Insemnari similare
- 14 April 2016 George Clooney si Danny DeVito in prima reclama Nespresso in SUA
- 24 July 2014 Reclama controversata si analizata: Veneris se foloseste de Eminescu
- 10 July 2014 2 spoturi noi care imi plac: Praktiker si BMW M4
- 15 September 2013 O reclama despre hemoroizi amuzanta
- 6 September 2013 Ce ai face daca ti s-ar intampla asa ceva la un interviu de angajare?
Related Posts
-
Ai ceva de spus/scris?
No Comments | Jun 4, 2010
-
Cum este Minds.com, reteaua sociala sprijinita de Anonymous pentru a rivaliza cu Facebook
No Comments | Jun 22, 2015
-
Stuck In Customs si Alex Galmeanu – HDR (High Dynamic Range photography) si panoramic views
48 Comments | Sep 15, 2007
-
Romania online Asa NU: Like/Follow fortat ca sa poti citi un articol
83 Comments | Sep 9, 2013