Virgin America se promoveaza printr-un spot extrem de plictisitor
Dorind sa sublinieze cat de diferita este compania fara de concurenta, Virgin America a ales sa se promoveze printr-un spot care arata cum se desfasoara un zbor in cadrul avioanelor apartinand altor companii.
Spotul, creat de agentia Eleven din San Francisco prezinta un zbor realizat de pasageri-manechine cu o companie numita BLAH (o companie care, luati aminte, are un site oficial: Blah Airlines. Zborul luat in calcul dureaza 5:45 si se desfasoara pe ruta Newark-San Francisco. Da, video-ul este de aproape 6 ore!!!
Ideea spotului este sa sublinieze faptul ca da, oamenii sunt plictisiti, arata ca niste roboti – a se vedea manechinele. Pe AdWeek gasiti si un scurt interviu cu cei de la agentie despre acest spot si conceptul campaniei. Voua cum vi se pare?
Insemnari similare
- 14 April 2016 George Clooney si Danny DeVito in prima reclama Nespresso in SUA
- 24 July 2014 Reclama controversata si analizata: Veneris se foloseste de Eminescu
- 10 July 2014 2 spoturi noi care imi plac: Praktiker si BMW M4
- 15 September 2013 O reclama despre hemoroizi amuzanta
- 6 September 2013 Ce ai face daca ti s-ar intampla asa ceva la un interviu de angajare?
Related Posts
-
Castigati cele mai noi aparitii ale Editurii Polirom intr-un nou concurs PRwave
5 Comments | Apr 4, 2009
-
Cat de departe mergem cu spionatul? – 007 de Romania
65 Comments | Apr 30, 2009
-
La cheremul altora – youtube
13 Comments | Mar 4, 2007
-
PR la intreg si PR la bucata
328 Comments | Sep 14, 2009