O serie inspirata din pacate din realitate

Mi s-a intamplat uneori sa imi doresc sa pot aduce contraargumente. Mi s-a intamplat sa vad reclame si sa pot spune: “hai ca asta chiae e exagerata”. Din pacate insa… seria Graffiti BBDO pentru Allianz e inspirata foarte bine din realiate.

Motive?

Am vazut o sumedenie de batrani care prefera sa spioneze: de pe balcon sau uitandu-se prin vizor:

Am vazut o sumedenie de oameni in varsta care nu citesc, nu se plimba… nu se bucura de viata si de anii in care nu mai au un program strict de serviciu. Au timp, dar nu il apreciaza. Il irosesc pur si simplu.

sau

Desigur, asa cum se aminteste si in stire, reclamele vorbesc despre pensii private, despre un viitor cu bani.

Eu ma uit insa si in jurul meu – si constat ca dincolo de bani sunt oameni. Persoane care nu au avut niciodata prea mult dar care au stiut si stiu sa traiasca. Si persoane care au avut si au dar care nu apreciaza si nu stiu sa se bucure. Eventual doar sa pretinda mai mult.

Share
4 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge