Chiar cu sticla de Perwoll sau Pur nu merg in geanta
|Posete mari, incapatoare, intalnite la doamne si domnisoare. Se spune despre doamne si domnisoare ca au gentile mari si pline cu tot feluri de lucruri. Se uita adesea sa se precizeze ca daca nu ar avea un anumit lucru – exact atunci ar avea nevoie de el si ca deseori lucrurile din posetele doamnelor le sunt de folos si domnilor.
Dar nu acesta este elementul important al insemnarii de azi – chiar daca la moda anul acesta este poseta incapatoare.
Ce este putin probabil sa se gaseasca intr-o poseta – sau altfel despre reclame. Banui ca toata lumea care nu schimba postul la pauza de publicitate a vazut macar una dintre reclamele la Perwoll. Spre exemplu pe cea in care o domnisoara este la un spectacol de flamenco si vorbind cu doamna de langa, il admira pe domnul de pe scena, contrazicandu-se cu privire la camasa lui – daca e noua sau nu; doamna mai in varsta scoate atunci prin minune sticla de Perwoll Black. Da, la concert – cand de principiu iti iei o gentuta mica… doamna are loc si vine cu Perwoll-ul la spectacol. Sunt curioasa cate doamne vin cu astfel de sticle in momente de gen.
Urmeaza apoi reclama la Pur – spre exemplu cea noua – doamna, plecata in vacanta, mananca in restaurant… lauda mancarea mexicanului care i se plange de vasele murdare (?!?) si ea, pregatita, scoate sticla de Pur si o recomanda.
Se intelege ideea…. dar se critica adesea implementarea. Ideea e clara: produsele sunt bune – de aceea merita recomandate. De obicei doamnele sunt cele ce utilizeaza produsele in cauza. Ele, doamnele, au genti incapatoare – in care ar putea duce orice – inclusiv sticle de 1-2 litri cu astfel de produse…
Dupa ce vezi o reclama ar trebui sa ramai placut surprins. Chiar daca poate nu vei folosi produsul, ar trebui sa iti placa un concept si implementarea sa. Fireste ca sunt oameni diferiti, creativi diferiti si ca unora le pot placea lucruri si idei pe care altii le-ar considera desuete sau chiar stupide. Am mai spus-o deseori in post-uri anterioare. Daca insa folosesti un anumit produs caruia chiar i se face reclama – ar trebui sa ti se confirme ca alegerea facuta a fost una buna – mai ales daca esti exact in “target”.
Evident insa, exita libertate in toate cele – drept pentru care nu o sa fie o insemnare cu o concluzie general-valabila – doar un post cu o precizare: eu sigur nu o sa ma apuc sa car la spectacole/concerte sau prin concedii in restaurante sticle de produse de curatat (haine ori vase).
Dar asta-s doar eu…?
Exagereaza si ei, nu e nici prima, nici ultima oara. Loredana, la tine n-am ajuns zilele astea, am fost destul de ocupata. Vreau sa-ti spun ca noi am pornit o campanie de lupta impotriva violentei in scoli, pe strada, in general in viata copiilor. Acum facem eforturi sa ne organizam.
Am popularizat cat s-a putut initiativa aceasta si asteptam sustinere din toate partile: media, tv, radio, etc. Detalii pe blogurile mele: de pe Weblog, sau http://forevergreen.wordpress.com
Orice idee e binevenita! Vrem sa facem o petitie, un spot, etc. Am contactat cativa oameni de presa care au blog, cabral a promis ca ne ajuta.
Stiu ca problema educatiei copiilor te preocupa si pe tine.
Te astept cand ai timp. O zi buna!
spotify is the greatest we have ever before made use of in addition to we’ve made use of almost all. problem is difficult accessible for the You. H. in case you have almost any friends residing on beyond your United. T., make them call and make an accounts and give the info. can be a hustle and bustle, nevertheless worthwhile.