Titlurile bine alese ne fac sa citim materialele
|Vi s-a intamplat vreodata sa cititi in intregime sau partial un articol doar pentru ca are un titlu interesant?
Mie da. Si astfel fiecare experienta se constituie in momente in care se confirma inca o data faptul ca titlul trebuie ales cu mare grija. La un comunicat de presa titlul poate determina citirea de catre jurnalist sau “membru” al publicului vizat. La fel, un titlu interesant poate determina si pe cineva care in mod normal ar trece poate cu vederea acel articol sa il citeasca – macar partial. Asa se face ca ar putea afla informatii care se pot dovedi interesante si de asemenea poate deveni chiar client sau consumator.
Pentru cei ce rasfoiesc zilnic o sumedenie de ziare ori pentru cei ce au de citit mult, un titlu de impact atrage si determina lectura.
Un exemplu? Articolul din Capital scris de Gabriela Tinteanu Moldoveanu si Bogdan Ciubuc, articol intitulat: Cu pitici să credităm sau în zâni să ne luptăm? Materialul este de fapt o analiza a bugetelor de publicitate in domeniul bancar. Interesant material pe care marturisesc sincer ca l-am citit doar “din cauza” titlului.