“Datul in cap” – valabil la orice nivel: Audi, BMW, inovatie si detergenti
|Ok, un titlu pompos.
Dar o realitate. In Romania e ceva normal, observabil zilnic – sintetizat de zicerea cu capra.
Ce se intampla insa in lumea afacerilor si mai ales in cea auto si reclame? Concurenta dintre Audi si BMW este cunoscuta (desi as indrazni sa spun ca acelora carora le place BMW vor lua BMW, celor ce le place Audi, vor lua AUdi – “batalia” ducandu-se in randul indecisilor si potentialilor clienti).
Dupa reclama Audi cu aluzii la toate celelalte marci competitoare importante a rulat au fost diverse reactii.
Acum in Africa de Sud se pare ca o noua reclama Audi (Audi vs. BMW) este in voga – un print pe care il puteti vedea accesand acest link si de altfel tot aici sunt precizate si diferentele intre cele doua masini utilizate in reclama.
Tot in Africa de Sud insa, BMW vorbeste de ceva vreme despre inovatie – si inca ce inovatie.
Unde ajungem in acest stil? Ca al treilea sa castige?
Si mergand mai departe, care este impactul pe care il are comparatia aceasta intre marci? Si aici putem extinde aria de analiza si la produse de uz zilnic – exemplu cele de spalat vasele in care in toate reclamele toate se analizeaza prin comparatie cu celalte si toate, desi fac acelasi lucru, sunt inevitabil mai bune decat concurentele; alt exemplu este categoria detergenti (desi acum odata cu Bonux, cu maturizarea pietei si multe altele s-a mai aranjat putin categoria). Nu este mai bine sa se accentueze elementul diferentiator fara apel la concurenta? Este de dorit o campanie precum cele amintite – in domeniul auto sau in alt domeniu? Exista un moment propice pentru astfel de campanii (exemplu: la inceput cand poti compara un produs nou lansat cu ceva foarte cunoscut si utilizat pentru a arata diferenta)? Iata tot atatea intrebari pe care este de dorit sa ni le punem inainte de a lansa o astfel de campanie (care se poate extinde de la zona reclame la zona comunicare si PR).
Info Corp.Is the reason he sends the most important fees the actual national football league, Spending typically $725 million a year for your legal protection under the law to the nation’s hockey management meeting. That get to typically $1.1 thousand single season using the new package. Sibel will pay you distinct because the nation’s nfl achieving is complete with alot of competitors in good trading sells making use of rhode island, Philadelphia, Chi town as well california..
Do check my web site as well. It is the best advice available on the unannounced Marq by Assetz group in Bangalore. You can visit with my site to also learn about any of the newest endeavors in Bangalore.