Angajatul bolnav

E perioada cu viroze. Sunt multi cei ce din pacate au racit sau sufera de gripa – indiferent ca sunt copii aflati la scoala sau angajati care trebuie sa se prezinte zilnic la birou.

Cat de bine (recomandat) este insa ca angajatul bolnav sa vina la birou?

In multe companii se merge pe principiul nu conteaza cum iti e trebuie sa vii la serviciu si doar in cazuri extrem de grave (vecine cu nevoia de internare la spital din cauza gripei sau mai rau) poti lipsi o zi.

Se stie insa ca gripa este un virus ce se transmite pe calea aerului (simplificat vorbind). Tinand cont de acest lucru este intr-adevar de dorit ca angajatul sa vina la birou? riscand astfel sa ii imbolnaveasca si pe ceilalti?

Este mai “ieftin” asa – ca angajatul sa vina si sa munceasca, indeplinindu-si sarcinile de serviciu insa din cauza febrei si a durerii de cap, tusei etc. sa nu fie foarte eficient si in acest timp sa ii imbolnaveasca si pe ceilalti? sau este mai indicat ca angajatul sa fie lasat acasa 1-3 zile, sa se puna pe picioare si totul sa mearga apoi bine (mai ales ca se presupune ca in orice companie se merge pe principiul nimeni nu este de neinlocuit si ca atare exista persoane care pot prelua pe termen scurt sarcinile angajatului bolnav)?

Cum se intampla la voi? Va lasati angajatii acasa inainte sa ii imbolnaveasca si pe ceilalti? Ca angajati apreciati ca aveti vreme sa va puneti pe picioare – lucrand poate chiar putin de la distanta -, sau indiferent de vreme si de cum va este trebuie sa fiti la serviciu si sa stati si peste program?

Share
7 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge