Parodie Lenovo a reclamei Apple

Am mai vorbit despre diverse procedee folosite in reclame (si vom mai avea subiecte pe aceasta tema).

Parodia este un astfel de procedeu utilizat in realizarea reclamelor. Daca este bine gandita, o parodie poate avea succes.

Poate trezi zambete, poate sintetiza caracteristicile unui produs prin comparatie cu altul, poate arata minusurile unui produs s.a.m.d. O parodie inedita sau interesanta poate genera dezbateri si aduce vizibilitate.

Evident, o parodie neinspirata poate aduce prejudicii insemnate de imagine.

Lenovo are o parodie a reclamei la laptopul Apple foarte subtire. O vedeti mai jos. Un exemplu de parodie care iubitorilor de IBM ThinkPad – Lenovo ThinkPad le va placea cu siguranta. O reclama careia iubitorii Apple ii vor gasi minusuri – desi… s-ar putea ca dupa ce compara caracteristicile produsului sa nu le ramana tolba plina de argumente.

O reclama despre care nu am auzit sa ruleze la TV – insa care pe Internet are aproape 800.000 de vizitatori.

Voi ce alegeti? Lenovo sau Apple? Si cum vi se pare aceasta reclama?

Later edit: ca sa fim corecti pana la capat, sa dam si macar linkuri la cele 2 modele de laptopuri: ca in specificatii tehnice “sa ne batem”, despre Apple – MacBook Air aflati de pe site-ul oficial, iar despre Lenovo X300 aflati de pe al lor site.

Share
25 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge