BMG reia aparitiile mai repede decat se preconiza

Saptamana trecuta vuia blogosfera in legatura cu Business Media Group si ale sale intreruperi temporare ale aparitiilor publicatiilor.

Multe opinii pe acest subiect – intr-un fel firesc. Analize din perspective multiple. Tonuri si tonalitati de cele mai multe ori sumbre.

A existat si un anunt oficial pe acest subiect, material pe care il puteti citi integral aici.

Si iata ca astazi aflam ca De la 1 Martie 2009, Business Media Group revine in format print cu publicatiile de business. Intregul comunicat poate fi citit aici.

S-au linistit asadar apele. S-a precizat ca “Business Media Group anunta ca, in urma unei eficientizari a costurilor de productie precum si a redefinirii strategiei de publishing, va relua editiile in print ale publicatiilor  BIZ si Business Review mai repede decat era preconizat initial, si anume din 1 martie, nu din aprilie asa cum era planificat anterior.  Pentru BusinessWeek Romania nu se va intrerupe deloc aparitia in format tiparit.”.

Sa vedem asadar evolutia acestor titluri – dar si evolutia pietei media in general si a publicitatii (mai ales ca emisiuni intregi au ramas din 3 calupuri publicitare cu doar unul – si vorbim de emisiuni cu rating ok si difuzate aproape sau in timpul prime time).

Share
360 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge