Te lupti pentru clientul tau in fata tertilor?

Acum nu stiu daca titlul va duce cu gandul la diverse lupte de wrestling sau cu noroi, la tras cu arcul sau cine stie ce alte feluri de lupta – cert e ca uneori o companie e pusa in situatia de a fi la mijloc intre diversi furnizori sau companii de care depinde acel client si evident client.

Clientul insa nu e al lor – ci al tau ca si companie. Tu primesti banii clientului. Din acest unghi de vedere ar trebui sa ai grija de acel client, de modul in care e el tratat te terti?

Ar trebui sa ii protejezi interesele?

Atunci cand tu ii promiti ceva si apoi el nu mai primeste acea oferta – desi banii tot la tine vin – clar da.

Atunci cand tu il reprezinti si cand in final interesul e al tau – atunci iar clar da.

Daca nu vrei sa iti plece la concurenta – da.

Daca doresti sa ai o relatie buna – inceputa bine, care sa continue bine si sa se sfarseasca la fel (ba chiar si cu servicii post-vanzare) iar da.

Daca vrei ca acel client sa se gandeasca sa iti ramana fidel si sa te recomande, atunci macar inceputul sa fie promitator ar fi bine – deci iar da.

Concluzia? Atunci cand la tine vin banii clientului dar acesta trebuie sa interactioneze cu terti cu care tu il pui in legatura, lupta-te pentru client, apara-i interesele, pune-i pe masa oferta cea mai buna, fa-l sa se simta apreciat, aparat, fa-l sa doreasca sa pastreze relatia de colab o are cu tine si sa te recomande mai departe!

Share
59 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge