PRul – ceva mai bine, dar nu chiar atat de bine!

Ieri o stire facea inconjurul siteurilor de PR si comunicare. Informatia a aparut pe AdWeek si a fost preluata ca informatie pe scurt de alte siteuri, inclusiv PRwave a inclus materialul ca link in cadrul paginii Facebook.

De principiu rezultatele studiului arata ca relatiile publice ca domeniu o duc mai bine (si decat in trecut si fata de alte domenii) in ceea ce priveste perceptia publica.

De ce spun insa in titlu “ceva mai bine, dar nu chiar atat de bine”? E suficient sa ne uitam in jurul nostru, in afara companiilor care au deja un om de PR sau o agentie cu care lucreaza. E suficient sa ne uitam in orice oras – chiar si in capitala – pentru a vedea cum e perceput PRul si mai ales cat de limitata e viziunea asupra lui.

Nu mai insist ca asta tine de educatie, una ce trebuie realizata constant de oamenii de relatii publice. Eu fac acest lucru de cand am agentia, constant, si pe site, si in cadrul evneimentelor, si pe blog – peste tot. Pe problema educatiei insa discutam mai mult cu alta ocazie – mai ales ca am mai scris pe blog despre ea.

Spuneam ieri ca o sa vorbesc pe larg si o sa prezint concluziile proiectului de la Ramnicu Valcea. Pana atunci insa o precizare: PRul are inca mari deficiente de imagine si perceptie. Inca multi inteleg prin omul PR acea fata draguta cu fusta scurta care sta la cafele cu jurnalistii si prin relatiile publice acea activitate ce nu poate fi masurata dar care are nevoie de bugete insemnate.

Putini sunt cei ce inteleg complet ce inseamna relatiile publice – si pe acest subiect o sa lansez o serie aici pe blog. Va astept cu drag pe toti sa cititi articolele ce vor urma si apoi  sa imi impartasiti gandurile si reactiile voastre!

Share
187 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge