Cum sa faci datele atractive pentru public – exemplu de Asa DA

laptopStim ca se fac o sumedenie de studii, dintre care unele au teme chiar foarte interesante si descoperiri deosebite (nu ma refer la acele studii facute strict pentru uz “intern”, pentru a stabili daca este nevoie de un anumit produs, daca este bine sa fie rosu sau albastru etc.). Dar uneori (ca sa nu zic deseori), rezultatele raman doar atat: o colectie de date, folosite de cei care le-au realizat si de un cerc inchis. Informatiile ajung poate sa fie publicate intr-un pdf sau intr-un comunicat de presa, pe scurt. Si aici se opreste totul.

Din pacate, putini au timpul necesar (si rabdarea) pentru a cauta si citi astfel de studii si a afla acele lucruri deosebite. O descoperire interesanta poate atrage atentia daca este plasata intr-un titlu, dar cand incep sa fie oferite o seama de informatii cu privire la metodologie, segmentare etc., multi se opresc acolo.

Ce se poate face?

O solutie extrem de simpla si eficienta pentru a face datele atractive pentru public si a genera interes pentru studiile realizate este transpunerea lor intr-un material care sa le atraga atentia, concentrandu-se pe descoperirile importante. Un exemplu de “Asa DA” este animatia de mai jos, un material video care prezinta detalii interesante despre impactul pe care limba pe care o vorbim il are asupra modului in care ne gestionam banii.

Va recomand sa urmariti materialul video din ambele perspective: si pentru informatii, dar si ca modalitate de a prezenta intr-un mod atractiv datele unui studiu. Pornind de la un asemenea material video cei interesati pot cauta mai departe detalii despre studiu si ajunge sa citeasca intreaga documentatie disponibila. Cu alte cuvinte, materialul video genereaza interes, exact ceea ce se doreste in asemenea situatii.

Share
8 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge