Carlsberg a creat un brad de Craciun care ofera bere trecatorilor

#IfCarlsbergDid da, cum ar fi daca ar face un pom de Craciun Carlsberg? Cum ar arata? Ce ar face pomul? Ar oferi bere desigur! Iar de la idee la practica, a fost doar un pas. Carlsberg a creat un pom de Craciun de peste 8 metri cu un dispenser de bere.

Carlsberg brad de Craciun cu bere gratuita

Primii 100 de trecatori au primit si un pahar rotund, ca un glob beerble pe care sa il pastreze si sa il poata folosi ulterior pentru a bea orice din el.

Cum nicio minune nu dureaza prea mult, spectaculosul pom de Craciun creat de Carlsberg a fost de gasit o singura zi in Londra, zona South Bank.

Dar, chiar si doar o zi a fost suficienta pentru ca totul sa beneficieze de o mare acoperire media si, mai ales, pentru a face niste oameni fericiti.

Acest interesant brad de Craciun este parte dintr-o campanie mai ampla a Carlsberg care urmareste sa le ureze si sa le aduca britanicilor sarbatori fericite. Ei sunt invitati sa urmareasca pe Twitter contul @CarlsbergUK pentru stiri si pentru a afla cum pot castiga provizii de bere pentru un an (este o competitie).

De asemenea, Carlsberg a avut recent un poster care a oferit bere in mod gratuit. Acest free beer billboard a fost amplasat pe locul Old Truman Brewery, in Londra, Shoreditch si este tot parte a campaniei #IfCarlsbergDid.

Tot Carslberg a aratat lumii si cum ar arata bagajele de sarbatori daca ar fi create de ei. Un alt mod de a iesi in evidenta si genera vizibilitate daca doriti, un alt PR stunt. Si iata ce a iesit:

Ideea campaniei este sa le arate oamenilor cum ar arata diverse suporturi traditionale realizate de Carlsberg si cum ar crea acestea legatura cu clientii/fanii marcii dincolo de reclamele TV.

Iata asadar inca o idee interesanta de promovare folosind mijloace off-line postere, un brad de Craciun pentru a castiga notorietate (dobandita oricum si din faptul ca aceste idei genereaza articole care devin virale, cu alte cuvinte off-line-ul castiga vizibilitate on-line) si pentru a interactiona, crea o legatura directa, personala, concreta cu fanii brand-ului.

Share

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge