Cum sa creezi o strategie de content marketing de succes #infographic

V-am mai spus ca, din multe puncte de vedere, content marketingul este aceeasi Marie, cu alta palarie, intrucat comunicarea si relatiile publice au fost nevoite mereu sa genereze materiale in cat mai multe locuri posibile – interviuri, articole despre companie sau scrise de reprezentanti ai companiei, apoi bloguri etc. In ultimii ani insa, content marketingul a devenit extrem de popular si cei mai multi dintre cei care lucreaza in PR si comunicare incearca sa creeze strategii eficiente care sa ii ajute sa se promoveze (pe ei sau pe clientii lor).

Care sunt insa pasii – sau ingredientele de succes – ale unei strategii de content marketing?

Ca in orice alta strategie, trebuie sa porniti de la nevoile companiei si de la cele ale tipurilor de public tinta pe care le vizeaza. Cautati sa gasiti subiecte de interes pentru cei din urma, dar si pentru clientii care au fost multumiti de produsele/serviciile oferite de companie, incercati sa le imbinati cu acele cuvinte cheie relevante pentru companie si gasiti cele mai potrivite tipuri de format pe care le puteti oferi pentru a va atinge obiectivele. In plus, creati un calendar clar cu tipuri de materiale, ore diferite de publicare si de promovare.

Suna simplu, nu? Ca deseori insa, ceea ce pare a fi extrem de usor se transforma intr-o provocare dificila pentru multi. Va invit sa gasiti mai jos un infographic creat de cei de la Demand Media cu 10 elemente pentru o strategie de content marketing de succes.

Content marketing strategy infographic

Share

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge