Viitorul PR-ului #infographic
|Nu stiu care este imaginea voastra despre omul de relatii publice. Am vazut multe dintre „meme”-urile pe acest subiect (gasiti pe Pinterest un board dedicat subiectului) si un lucru este clar: oameni diferiti inteleg diferit ce inseamna PR-ul si realizeaza in mod divers activitatile de PR. Care va fi insa viitorul relatiilor publice?
Daca v-ati pus aceasta intrebare, ati facut un pas inainte important. Este intotdeauna vital sa ai in vedere noile tendinte, posibilitati, sa pastrezi o minte deschisa , capabila sa integreze noul util.
Este evident ca in ultimii ani on-line-ul si social media au influentat enorm activitatile de relatii publice. Viitorul apartine tehnologiei – integrate in multiple feluri, de la „voice recognition” la „big data”.
„Un profesionist in PR conecteaza oamenii cu ceea ce vor bazandu-se pe preferintele lor si ale prietenilor lor.” Iata una dintre concluziile/ideile unui infographic gasit recent si dedicat relatiilor publice ale viitorului.
Va invit sa il cititi pe indelete si va intreb: ce credeti ca veti face peste 5 ani ca specialisti in PR? Dar peste 10?