Carlsberg a creat un brad de Craciun care ofera bere trecatorilor

#IfCarlsbergDid – da, cum ar fi daca ar face un pom de Craciun Carlsberg? Cum ar arata? Ce ar face pomul? Ar oferi bere – desigur! Iar de la idee la practica, a fost doar un pas. Carlsberg a creat un pom de Craciun de peste 8 metri cu un dispenser de bere.

Carlsberg brad de Craciun cu bere gratuita

Primii 100 de trecatori au primit si un pahar rotund, ca un glob – „beerble” – pe care sa il pastreze si sa il poata folosi ulterior pentru a bea orice din el.

Cum nicio minune nu dureaza prea mult, spectaculosul pom de Craciun creat de Carlsberg a fost de gasit o singura zi in Londra, zona South Bank.

Dar, chiar si doar o zi a fost suficienta pentru ca totul sa beneficieze de o mare acoperire media si, mai ales, pentru a face niste oameni fericiti.

Acest interesant brad de Craciun este parte dintr-o campanie mai ampla a Carlsberg care urmareste sa le ureze – si sa le aduca – britanicilor sarbatori fericite. Ei sunt invitati sa urmareasca pe Twitter contul @CarlsbergUK pentru stiri si pentru a afla cum pot castiga provizii de bere pentru un an (este o competitie).

De asemenea, Carlsberg a avut recent un poster care a oferit bere in mod gratuit. Acest „free beer billboard” a fost amplasat pe locul Old Truman Brewery, in Londra, Shoreditch si este tot parte a campaniei #IfCarlsbergDid.

Tot Carslberg a aratat lumii si cum ar arata bagajele de sarbatori daca ar fi create de ei. Un alt mod de a iesi in evidenta si genera vizibilitate – daca doriti, un alt „PR stunt”. Si iata ce a iesit:

Ideea campaniei este sa le arate oamenilor cum ar arata diverse suporturi „traditionale” realizate de Carlsberg si cum ar crea acestea legatura cu clientii/fanii marcii dincolo de reclamele TV.

Iata asadar inca o idee interesanta de promovare folosind mijloace off-line – postere, un brad de Craciun – pentru a castiga notorietate (dobandita oricum si din faptul ca aceste idei genereaza articole care devin virale, cu alte cuvinte off-line-ul castiga vizibilitate on-line) si pentru a interactiona, crea o legatura directa, personala, concreta cu fanii brand-ului.

Share

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge