“Micro-comunicam”

Moda evident ca este in continua schimbare. Si moda nu se rezuma la haine.

Mici tendinte – care pot uneori sa enerveze – mici lucruri si utilitare care insa pot fi recomandate de oameni-formatori de opinie ajung sa fie utilizate pe scara larga.

Asa ajungem astazi la Twitter. Nu, nu o sa va dau un link la profilul meu de acolo. Nu am timp pentru a scrie si acolo si nici nu imi vine sa las balta blogul doar pentru ca e la moda micro-comunicarea – chiar prin intermediul Twitter.

Am mai scris despre moda; am mai scris despre tendinte; am mai scris despre ideea ca nu poti gestiona o infinitate de conturi la care sa tii minte nume utilizator si parola (mai ales ca nu se recomanda sa fie aceleasi peste tot).

Concluzia este poate diferita de asteptari: astazi incepem sa minimizam, condensam tot ce putem: vedem tineri dependenti de a scrie SMS-uri (si daca ne aducem aminte de scandalurile si articolele care demonstrau ca initial SMS-urile erau gratuite, dar apoi s-a remarcat aceasta oportunitate de afaceri intram intr-o alta zona de analiza); vedem tineri si oameni de afaceri care utilizeaza Twitter si dintre care unii au incetat sa isi mai actualizeze blogurile; vedem emailuri seci si golite de orice incercare de apropiere de destinatar – ni se intampla la PRwave sa primim emailuri cu comunicate de presa care au titlul comunicatului (sau unul extrem de simplu tip Comunicat de presa) si apoi in continut doar semnatura electronica a expeditorului – pusa probabil automat de programul de gestionare a emailurilor utilizat – si apoi fisierul atasat. Nici macar un Buna ziua.

Valuri – si iar valuri. Tendinte, idei – evolutie dintr-un punct de vedere, involutie din altul.

PS: incercati sa priviti aceasta insemnare ca o constatare si nu ca o critica la adresa lui Twitter – ceea ce oricum nu e locul meu sa fac si nici nu imi doresc. Incercati sa vedeti si mesajul de printre randuri.

Share
6 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge