S-a lansat Selfie-lingura
|Serios. Exista o selfie-lingura. E mov. Si multi au cumparat-o deja!
Va intrebati cine si de ce ar fi lansat un asemenea obiect?
Ei bine, e clar ca „selfie-sticks” au devenit din ce in ce mai populare. Multi le folosesc in calatorii.
Si este suficient sa ne uitam pe instagram sau Facebook pentru a vedea o sumedenie de „selfies”. Aceste „poze autoportret” au prins foarte bine la public – sa nu uitam ca „selfie” a fost desemnat cuvantul anului acum ceva timp.
Multi oameni adora sa se inregistreze/fotografieze in timp ce fac diverse activitati, inclusiv in timp ce mananca.
Pentru a nu fi nevoiti sa aleaga intre a manca noile Cinnamon Toast Crunch ale General Mills s-a creat Selfie-lingura – „selfie spoon”.
Un selfie stick de 30 de inch care se termina cu o lingua (lingurita, mai degraba).
Ideea le-a venit celor de la agentia McCann.
Cinnamon Toast Crunch a oferit 1.000 de selfie-linguri in 10 zile. Tineti cont ca oamenii au platit transportul!
Campania a prins foarte bine – multe persoane publicand fotografii sau filmulete realizate cu aceste produse.
Este interesant cum in zilele noastre oamenii sunt dispusi sa infatiseze aproape orice aspect al vietii lor online. Mancatul unui bol de cereale iata, nu mai este un lucru privat, ci public.
Evident, cat de sincer este, judecati voi daca veti cauta filmuletele realizate. Vedeti o parte chiar pe contul de Twitter al produsului.
La fel de evident este faptul ca, din punct de vedere al imaginii si crearii de notorietate campania a reusit. Oamenii au fost dispusi sa plateasca transportul pentru a primi produsul! si apoi au realizat filmulete promovand noul produs (si selfie stick-ul cu linkura si noile cereale).
…amuzant, poate util ar zice unii, eu zic trist… cred ca uitam sa savuram ceea ce train, gusturi, emotii, suntem preocupati sa ramana imortalizat momentul insa trairea gustului, actului artistic, poznei copilului nu mai e “digerata” complet de creier, suflet, de noi in totalitate
…nu mai traim la fel, chiar daca avem poza pentru o viata…
Recunosc, nici eu nu ma vad folosind un asemenea produs, nici macar daca mi-ar fi livrat gratuit. Cred in anumite limite si in “sharuirea” doar a unor lucruri. Insa, privind impactul campaniei, nu pot spune decat ca agentia a fost inspirata pentru ca, iata, moda selfie-urilor e abia la inceput si acestea pot fi cu orice moment al vietii…
Loredana´s last blog post ..S-a lansat Selfie-lingura