Lectie de la un hypermarket despre cum se promoveaza o seara a reducerilor

Putem invata din orice situatie, desi, e drept, uneori invatam ce sa NU facem. Daca ieri am pus un infographic interesant cu lectii de aflat din lumea filmelor de succes de la Hollywood, astazi va voi povesti despre un hypermarket si despre o seara a reducerilor si promovarea ei.

Megafon

Megafon, imagine de cmgirl / Shutterstock

Intr-o joi, de la ora 20:00 la ora 24:00 hypermarketul in cauza avea oferte speciale. Reduceri insemnate la produsele electrocasnice semnalizate la raft, la unele produse pentru copii, produse alimentare, produse de ingrijire etc. Reducerea era oferita direct la casa de marcat.

Toate bune si frumoase. Dar, fiind vorba despre o promotie din cursul saptamanii, se pune intrebarea: cum afla oamenii despre ea?

Tineti cont ca hypermarketul in cauza are o baza foarte mare de utilizatori carora le trimite informatii pe e-mail sau prin sms.

Eu primesc asemenea oferte, de pilda, pe ambele suporturi: si pe telefon, si pe e-mail.

In saptamana cu pricina, am primit detalii despre tot felul de promotii (reduceri la anumite produse, valabile o zi) si cam atat. Joi am primit, tot asa, despre o oferta speciala valabila toata ziua. Vorbim despre SMS-uri aici pe e-mail doar un mesaj general tot asa, despre saptamana si noul catalog. NIMIC despre orele speciale de reduceri.

Va veti intreba de unde am aflat: intamplator imi spusese cineva inainte in magazin fusesera puse bannere care anuntau promotia, iar noi ajungeam oricum joi dimineata la cumparaturi acolo si am fi vazut si singuri pliantele si bannerele.
Da, in magazin totul era bine anuntat. In weekend nu era nimic despre promotie, asadar totul a fost pus in timpul saptamanii (nu stiu in ce zi).

Am revenit si seara intamplator chiar trebuia sa facem cumparaturi. In ciuda unor oferte chiar bune, era mai putina lume decat in weekend cel putin pe la ora 21:00.

Lectia?

Daca ai o promotie cu reduceri asigura-te ca o promovezi cum se cuvinte, ca trimiti informatii abonatilor tai (ca sa afle despre ea). valabil pentru orice tip de magazin, on- si offline. Si, daca esti hypermarket, nu ar strica sa imparti fluturasii speciali si la blocurile/casele din jur (sau in aria de unde stii ca iti vin clienti).

PS: evident, este posibil sa nu se fi dorit promovarea acelei zile de reduceri 😀

Share

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge