Pepsi – o noua imagine si implicarea consumatorilor
|Acum cateva zile puteam citi pe Internet un articol despre PepsiCo. Ideea de baza? noua imagine si implicare a consumatorilor in acest proces.
Dupa un teasing pe email, iata ca Pepsi si-a lansat si noul site: www.pepsi.ro. Multe rubrici, stiri, jocuri si asa mai departe. Exista – spre finalul meniului – si o rubrica intitulata Blog more, inca neactiva.
Acum ceva vreme si Coca-Cola isi modificase al sau site. Acum a venit randul Pepsi. Sa vedem efectele – si probabil si promotiile de vara.
Se poate spune insa ca ne-am obisnuit ca periodic sa se produca anumite schimbari legate de ceea ce tine de imagine la aceste doua companii. Motivul este destul de simplu daca este sa tinem cont de nevoia de improspatare a celor doua marci, de nevoia de a ingloba noile tendinte si descoperiri tehnologice si, pana la urma, de nevoia de a fi mai bun decat competitorul, de a castiga lupta pentru consumator.
In campania de acum a Pepsi apare si ideea legata de zona bauturilor carbogazoase. Daca ne gandim la campaniile facute de oameni pro sucuri naturale o sa intelegem poate de ce exista aceasta preocupare si promovare. Aici gasim un punct comun – daca ne amintim de reclama chiar de acum a Coca-Cola cu ideea generala de nicio masa fara aceasta bautura.
Poate insa ca pana la urma totul depinde de bugetul fiecaruia (totusi sucurile naturale sunt semnificativ mai scumpe), de aspiratii si de multe alte diferente. Culmea e ca acest post mi-a facut pofta de niste Pepsi. Asa ca nu o sa ma duc sa iau sucul natural (se gaseste si asa ceva- cel putin acum – in casa), ci o sa imi torn un pahar de Pepsi.